Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Hei DuracellGirl.. Jeg kjenner deg ikke, har aldri snakket med deg, men gud, du er som et forbilde for meg.. Jeg hadde aldri klart og heve meg over det du har vært gjennom her inne nå.. *stolt av deg* Lest alle innleggene dine, og du har min fulle støtte, vet hvordan du har det fullt ut.. Jeg støtter deg uansett.. Herlig og se at du kom tilbake med hevet hode Det er en bragd !=) Klem fra Butterfly - fra 1 trimester =) Ps. stikk innom 1 tri. for en prat ila. morgendagen for nå er det natta
Duracellgirl*prøver* Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Tusen takk. Jeg kjenner igjen nicket ditt:) Jeg skal komme innom å hilse på deg på tri en tur i morgen:) Ha en flotte flotters kveld.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 du også !=) Natta bra =) Sove søtt =)
Snøjente og lille Erik :) Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Heisann Vil bare signere på dette innlegget. Selv om jeg aldri har snakket med deg innpå BIM ( jeg er mest aktiv leser), så har jeg ut i fra det du har skrevet fått inntrykk av at både du og mannen din er knalltøffe og flinke:) Du kommer med så mange herlige historier, både på godt og ondt.. Jeg føler det er mange som har noe å lære av deg:) Håper du blir værende her inne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå