venterliteknøtt Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg er snart fullgåtte 37 uker og begynner å bli lei av å være gravid nå! Vil hilse på barnet mitt! jeg har en følelse, intuisjon, av at jeg komme til å føde før termin 20. juli. Vet ikke om det bare er jeg som er fryktelig lei, eller om kroppen prøver å fortelle meg noe? Moren min fødte min bror som er eldst( dette er mitt første barn) i uke 37 og meg som er yngst to uker etter termin. Er det noe i at man kan ligne på sin mor på om når man om man føder før eller etter termin? Magen min har sunket veldig og jeg får vite i morgen på kontroll om hodet er festet. Jeg tror at det er det, fordi jordmor sist gang bare kunne rikke såvidt på hodet. Jeg har ofte en "tung" følelse nederst i magen og får nærmest elektrisk støt i ene foten når babyen sparker enkelte steder. Må ofte på toalettet og føler meg ganske hoven i underlivet. Har litt kynnere, men ikke ekstremt ofte.
bebspus Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 ikke sats på at du ligner så mye på mamman din. det gjorde jeg første gang - hun fødte fire ganger, omtrent på termin, og jeg var ikke forberedt på å gå over. men det gjorde jeg - åtte dager til ende. andre gang fødte mer likt som min mor. nå - med nummer tre kan det se ut som det blir noen dager på overtid igjen. er to dager over nå..... de fleste syns det er kjipt med overtid. og enda verre om man overhodet ikke forbereder seg på det.....sånn var det ihvertfall for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå