Gå til innhold

hjelp!! fant ut jeg er gravid og har drukket!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fant ut jeg var gravid nå hadde ultralyd er sånn i uke 6 eller noe og jeg har drukket litt de siste helgene og jeg er såå bekymret leste om barnet kunne få hjerneskader osv:( herregud.. noen som vet mer om dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..du er ikke den første og blir neppe den siste:o)

jeg fant ikke ut av mitt første svangerskap før jeg var tretten uker på vei jeg..da var jeg 19 år,og det sier seg selv at partyfaktoren var høy;o) men ut kom han,og frisk er han og..tror jeg ikke du skal tenke så mye på ..er nok noe ganske mange har opplevd

Skrevet

Det burde du ikke tenke paa, det har skjedd med nesten alle..

Skrevet

ikke bekymre deg for mye. Oppdaget ikke graviditet før jeg var ferdig med første trimester og vel så det... vi hadde ikke planlagt, jeg tok p-piller til fast tid hver dag og kunne ikke falt meg inn at jeg var gravid..Midt i julebordsesong og selskapstider..

JM sa at flertallet av barn som blir født i dag har vært med på litt festing fordi man gjerne ikke oppdager graviditeten med en gang... men mindre man virkelig prøver og holder seg unna av den grunn. Det er når det blir kontinuerlig gjennom hele svangerskapet det er størst fare for skadevirkninger.

Lykke til med svangerskapet! Kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...