Gå til innhold

Hvor my bruker dere på mat i uka ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er 2 voksne å 1 barn. bruker vel 2000 i uka. da er det BARE mat. synes det er litt vel mye jeg. men greier ikke komme under det.. herlighet det blir jo 8000 i mnd det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, vi bruker vel det samme vi også. Alt for mye, spør du meg! Vi er to voksne og ett barn vi også

Skrevet

Det kan være litt forskjellig. En mnd er det 5000 en annen 8000. Vi er to voksne og en gutt på 20 mnd, men mannen spiser på jobb.

Må legge til at vi spiser veldig sjeldent halvfabrikat. Ikke pølser eller karbonader heller. Kjøtt, kylling og grønnsaker.

Skrevet

vi bruker i underkant av 1000 i uka vi... ligger vel på rundt 800,- er da 2 voksne og en gutt på 2 år og 2 mnd

Skrevet

600- 800kr i uka. Vi er to voksne og ett barn

Skrevet

Akkurat denne uka og et par uker til går det nok masse, masse, masse penger på mat, for nå her vi fire b arn her, og da er det middag minst et par ganger om dagen...

Ellers når jeg og minstesnuppa er hjemme alene spsier vi rester i to uker og handler nesten ikke...

Skrevet

Rundt 1000 - 1200 i uka, inkl. bleier og en del andre ting som man får kjøpt på Obs... Det er ikke sjelden det havner et klesplagg eller lignende oppe i korga...

2 voksne, en 2-åring og ei bortskjemt bikkje.

Skrevet

Mellom 500-1000 kr(inkl bleier) Vi er 2 voksne og to barn +ei bikkje..... Handler rimelig jeg da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...