Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 På hvem som er *shakennotstired*. Men jeg deler det hvertfall ikke med dere.
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Hvorfor tror dere at jeg har et annet nick her på dib? Det er det store spørsmålet mitt i kveld.
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 For det har du skrevet tidligere?! AZt du er en aktiv bruker med to nick?!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 For det sa du den dagen du "byttet" nick for første gang :-p
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Det sa du i et tidligere innlegg. (et av dine første) Men du kan ta det helt med ro. For jeg sier ikke hvem du er til noen.
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Ha ha det skal ikke mye til her på dib før mistankene flyr og paranoiaen setter inn!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Syns det er reint idioti å operere med flere nick jeg, hvis det er noen som gjør det. Hva er poenget liksom??? Amen
♥Prinzessin♥ Skrevet 26. juni 2007 #9 Skrevet 26. juni 2007 Ikke akkurat noen bombe at **shakennotstirred** har et alter ego. Hun hevder jo at hun kjenner meg så godt, og jeg har aldri sett henne før. Vært medlem siden juni 2007. Hahaha.... :-D
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #11 Skrevet 26. juni 2007 Det står noe annet på profilen din juniprinzezza. Der står det at du har vært medlem siden 2005
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #12 Skrevet 26. juni 2007 Det er shakennotstirred som har vært medlem siden 17 juni 07 - 9 dager
♥Prinzessin♥ Skrevet 27. juni 2007 #13 Skrevet 27. juni 2007 Jeg mente shakennotstirred, ja. Jeg skjønte nå at setningen kunne misforstås da den var ufullstendig. Når hun har vært medlem i bare 10 dager og likevel kjenner meg SÅ godt, er det vel ingen tvil om at hun har et annet nick. Dette er vel nicket hun bruker for å si hva hun egentlig mener og prøve å skape furore. Vel, kjære deg - hvis du er ute etter en definisjon på hva som er lite gjennomtenkt og dårlig gjennomført - det du holder på med nå er akkurat det. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå