Gå til innhold

Jeg sitter på beviset.


Anbefalte innlegg

Skrevet

På hvem som er *shakennotstired*. Men jeg deler det hvertfall ikke med dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror dere at jeg har et annet nick her på dib? Det er det store spørsmålet mitt i kveld.

Skrevet

For det har du skrevet tidligere?!

AZt du er en aktiv bruker med to nick?!

Skrevet

For det sa du den dagen du "byttet" nick for første gang :-p

 

Skrevet

Det sa du i et tidligere innlegg. (et av dine første)

Men du kan ta det helt med ro. For jeg sier ikke hvem du er til noen.

Skrevet

Ha ha det skal ikke mye til her på dib før mistankene flyr og paranoiaen setter inn!

Skrevet

Syns det er reint idioti å operere med flere nick jeg, hvis det er noen som gjør det. Hva er poenget liksom??? Amen

Skrevet

Best å være anonym, spør dere meg!

Skrevet

Ikke akkurat noen bombe at **shakennotstirred** har et alter ego. Hun hevder jo at hun kjenner meg så godt, og jeg har aldri sett henne før. Vært medlem siden juni 2007. Hahaha.... :-D

Skrevet

Medlem i 9 dager faktisk! Hipp hurra.

Skrevet

Det står noe annet på profilen din juniprinzezza. Der står det at du har vært medlem siden 2005

Skrevet

Det er shakennotstirred som har vært medlem siden 17 juni 07 - 9 dager

Skrevet

Jeg mente shakennotstirred, ja. Jeg skjønte nå at setningen kunne misforstås da den var ufullstendig. Når hun har vært medlem i bare 10 dager og likevel kjenner meg SÅ godt, er det vel ingen tvil om at hun har et annet nick. Dette er vel nicket hun bruker for å si hva hun egentlig mener og prøve å skape furore. Vel, kjære deg - hvis du er ute etter en definisjon på hva som er lite gjennomtenkt og dårlig gjennomført - det du holder på med nå er akkurat det. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...