Gå til innhold

Hva i alle dager er dette for noe?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

I noen få uker nå så stivner jeg helt i venstre side fra korsryggen og ned til langt nede på låret. Får skikkelige smerter når jeg kjører bil for eksempel, og da må jeg bare stoppe og ut å strekke på meg. Mange ganger så hjelper ikke det engang, og jeg har vondt resten av dagen. Våkner om natten ofte, og hvis jeg må på do så bruker jeg lang tid på å komme meg opp av sengen fordi det er så vondt å strekke seg helt ut for å gå... Hva er dette tror dere? Skal til jordmor mandag, og skal spørre henne da. Og om det ikke blir bedre så går jeg til lege!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Press på isjiasnerven....

Skrevet

Hmm, og hva kan man gjøre med det? Nei, jeg får snakke med jordmor kanskje...

Skrevet

Tror jeg ville tatt meg en tur til fysioterapeut, var jeg deg. La han kna og løsne opp litt. Evt. kan du jo høre med legen din først. Lykke til.

Skrevet

Jeg skal ikke påstå et det ER det, altså, men det du beskriver minner mistenkelig om mine plager, og jeg har "diagnosen" press på isjiasnerven da. Er aktivt sykmeldt og har fått råd om å bevege meg inntil smertegrensen, og har vært hos fysio for å få noen tips om sittestilling, hvordan komme seg inn og ut av bil etc... Legen sier det sannsynligvis kommer av at jeg er gravid og at det forhåpnelitgvis vil gå over når jeg blir mitt "gamle jeg" igjen i september. Men hør med jordmor og lege du. :-)

Skrevet

Ok. Tusen hjertelig takk for svar dere!!!! Til god hjelp, og jeg skal komme meg til lege!

Klemmepå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...