strekkmerketrollet Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Dere som har kynnere... hvor ofte kommer de? Er de vonde? å hvor langt er dere på veg? Jeg er 27+1, har noen kynnere for dag... (ca 5-6?) Å de er ganske vonde... hadde kynnere i forge sv skap også (dette er nr 2), men ikke så ofte.. de var ikke vonde heller... Mamma fikk nr 2 før tiden (uke 31-32), så det er derfor jeg lurer på hva som er "normalt" liksom....
Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Har svart på 2 trimester=) Gleder meg til september=)
Lykkeliten og jeg Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Tja.. Når jeg er litt aktiv, når jeg reiser meg litt for fort, har gått litt langt.. Men de er ikke vonde da. Magen blir bare hard.
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 jeg har hatt kynnere siden uke 16 dette svangerskapet. Nå har jeg vært sengeliggende de siste to ukene, men da jeg var i aktivitet var det opptil 20 om dagen, men livmorhalsen min ble ikke påvirket av de så de ses ikke på som "farlige". Man har som regel tidligere og oftere kynnere i svangerskap nr 2. men vonde skal de ikke være.. syns du burde ta opp det med jordmoren din, siden du har født prematurt før, så du får funnet ut om livmorhalsen din blir påvirket av kynnerene. Nå da jeg er sengeliggende har jo 5-10 kynnere hver dag, noen hardere enn andre, men ikke bekymrings-harde...
strekkmerketrollet Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2007 jeg har ikke født prematurt... mamma som gjorde det skal på kontroll neste uke, så får ta det opp da.. takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå