Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror kanskje du og jeg har noe vi bør ordne opp i?

Jeg vil ikke være deg, og du vil neppe være meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en ting jeg er rimelig sikker på, så er det at du vil være meg.!

Men hva vil du at jeg skal hjelpe deg med? Jeg syns egentlig at det er ganske festlig at dine engang så lojale meddibbere begynner å mistenke deg og tro at du er uærlig og slu ha ha...

Skrevet

ser man det ja. beleilig at shaken dukker opp når du ropte

hun var ikke i nærheten da jeg prøvde

Skrevet

Jeg er fremdeles her, og skrev (som du sikkert ser) et langt innlegg på en annen tråd, maken til multitasking skal godt gjøres.

Skrevet

Når har du ropt på meg anonym? Lenge siden? For da vil jeg gjerne lete opp den tråden, er veldig nysgjerrig på hva du vil meg!

Jøss tenker jeg, har vært her lite men det er tydelig at jeg har gjort litt av et inntrykk! Koselig det...

Skrevet

Jeg er veldig sikker på at jeg ikke vil være deg.

Og det er slett ikke festlig...

Skrevet

Shaken og tillab har begge lagt inn innlegg kl 21.01 - dermed dømmes denne tråden nord og ned. OG det er to forskjellige engasjerte og hyggelige damer dette her!! :)

Skrevet

Shaken er omtrent like hyggelig som mamma til stor og liten:p

Men utover det så har du helt rett:)

Skrevet

Uff da, er det noe som prøver å fremlegge bevis på at du ikke er meg? Men hva om Tillab har to forskjellige nettlesere, så skriver innlegg på hver av dem, også trykker send samtidig, hva da? Tror ikke dere bør anta at Tillab er så uskyldig og søt som hun skal ha det til.

Skrevet

*lynvingen tillab*

Kanskje jeg skal endre nicket til det...

Eller kanskje jeg bare skal fortsette å være meg selv, og satse på at de med littegrann vett og fornuft vet bedre?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...