Gå til innhold

Hjelp, vi har kjøpt hus!? :s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tilslaget på drømmehuset og lånet gikk i orden, men hjelp? Hva faen har jeg begitt meg ut på?! *kalde føtter*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Årevis med oppussing og vedlikehold. Gjeld til du er 70 og et bra sted å bo. Når man bare får fiksa litt på det..

Skrevet

Vi bygger om igjen, og det er mye jobb og seint. Bah. Men det blir vel bra til slutt.

Gratulerer forresten.

Skrevet

Akkurat den gjeldsbiten som plager meg. Først nå gikk det opp for meg at det vil stå minus 2,5 mill med fete røde bokstaver på kontoen min. Det vil koste en del i måneden for å si det mildt! Er jo uteleie del da, får satse på en leieboer som er stinn av gryn og dum som et brød:p Så skrur vi opp prisen littegranne, haha,

Skrevet

oh, solid minus.. men utleie hjelper, og Bergen er vel en grei by å få leid ut i? Skulle det gå i dass får dere bare selge da?

Skrevet

Drømmehuset er vel verdt litt gjeld? Gratulerer! :o)

Skrevet

Ett stykke utenfor byen, nå blir vi bondetamper;-) Selger sa det var lett å leie ut pga industriområdet som ligger noen kilometer unna.

Men på en annen side, utgiftsmessig, så bor vi i borettslag nå og betaler like mye i mnd nå som vi vil etter flytting, pga leie+lån. Så sånn sett er det jo ikke så ille... og det er varmepumpe i huset, ergo blir det mindre strømutgifter?

Skrevet

Hehe...vet hvordan det der føles ja :-DDD Har kjøpt et hus på drømmeplassen vi...det blir litt oppussing...men vet det skal bli bra til slutt :-) Skal ta ting over tid..bygge litt på etterhvert som ungene blir eldre og lage drømmehage med boblebad, plattinger og utepeis..sukk...drømme....

Skrevet

Takker så meget dere:-) Skummel tanke dette med å bli huseiere... betyr det at vi har blitt voksne? Føler meg ikke det spor voksen, føler meg som en drittunge som har begitt meg ut på de store, slemme ungenes territorium:/

Skrevet

Gratulerer så masse med drømmehuset. Det blir knallbra det kan du skjønne ;o))

Skrevet

Gratulerer. Jeg lurer på om jeg vet hvilket hus dere har kjøpt (er det rødt). Hvis jeg har rett så er det en flott plass med nydelig utsikt. Lykke til.

Skrevet

Nei, men har familie der (hvis vi snakker om samme sted da? Vil ikke si noe mer, vil ikke at det skal "komme ut"). Når flytter dere da?

Skrevet

Overtagelse 1. september:)

Ble nysgjerrig jeg nå, ta det på PM?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...