tryllepike * lykkespirer* Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Eller fikser kroppen det av seg selv?
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Jeg var ikke det. Hadde store blødninger fra tirsdag-lørdag og så var det over. Hadde ikke noe komplikasjoner, men vær obs på f.eks. feber, vedvarende smerter, langvarige blødninger/støtvise o.l. Hvis du trenger betryggelse vil jeg anbefale å ta kontakt med lege. Det er normalt å blø opptil et par uker etterpå.
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 OJ...feber. har akkurat tatt to febernedsettende. Tror jeg kontakter lege for sikker skyld jeg. takk for svar!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Ja, gjør det sånn i tilfellet infeksjon o.l. Ikke bruk tampong. Håper det ordner seg for deg, og lykke til!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2007 ups..det viste jeg ikke. Brukte tampong jeg, men måtte skifte hvert 3 kvarter eller oftere fordi jeg blødde sånn.....det er vel bare om tampongen sitter lenge at man ikke skal bruke den i slike tilfeller eller?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Etter fødsler og aborter skal man ikke bruke dette nei
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2007 søren også...det er slike detaljer man skal vite om, men det går vel greit. Bind er så utrolig ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå