Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Gjøres dette her? Blir en i såfall kalt inn?
Raych Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Vet ikke helt hvordan det er ved vanlig fødsel. De gjør det kanskje når du kommer inn? Jeg har hatt planlagt KS der, og da skal jo alle inn dagen før for journalskriving og prat med anestesilege, og den legen som skal utføre KS.
endaeintrønder Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Jeg skal ha ks på mandag,og vi skal inn på fredag på journalskriving da,men skal være hjemme i helga..Tror ikke man må det ved vanlig fødsel,hadde ikke det sist jeg ihvertfall!Må være noe nytt i såfall?
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Nei, det er ikke journalskriving på St.Olavs. Du registreres som "innskrevet" når du registreres/innkalles til UL. Var på omvisning der for en stund siden og de nevnte ingenting om dette da heller.
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Skriver i forhold til de som skal ha en "vanlig" fødsel jeg da.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Aldri hørt om dette jeg og skal til min 3. fødsel på St. Olavs. En levere noe papirer på UL med div. opplysninger, er det dette du mener?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Det er det papiret du selv fyller ut til UL som er journalen din på en måte. Så så lenge du har levert fra deg det arket, så har de det de trenger på deg når du kommer inn med rier:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå