Gå til innhold

*sukk* mensen kommer jo ikke tilbake!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nei, jeg er ikke gravid enda :-/ Lillegutt er 1 år nå og ingen mens. *hulk, hulk hulk, buhuuuuu!!!!!!*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammer du enda? Jeg ammet nr 2 til hun var 9 mnd ( hun slutta av seg selv). Ble gravid med en gang da og har derfor ikke had mens siden desember 2004.

Hvis du nylig har sluttet å amme så tar det ofte for enkelte noen uker før syklusen er oppe og går igjen...

Skrevet

Har det akkurat på samme måte som deg...

Sitter her å venter..Tror jeg har fått igjen mensen,men det kommer bare annenhver mnd!Hatt det sånn nå i to mnd!

Skrevet

Han fikk fullstendig puppenekt ved 10 mndr. Altså 2 måneder siden det var slutt på ammingen her i huset. Har ikke nattammet siden han var 7,5 mndr :)

Skrevet

To måneder etter ammeslutt var lenge synes jeg. Ville tatt meg en tur til legen og funnet ut av hormon-nivåene dine er normale igjen.

Skrevet

Ja, jeg synes også det er lenge... Hører med til historien at jeg har pco da, men likevel.

Skrevet

Samme her. Snuppa er 1 år nå, og fortsatt ingen mens. Jeg har ingenting imot det, for å si det sånn:0)

Skrevet

Snuppa her er 10 mnd men ammer enda. Har ikke hatt mens siden november 2005. Leenge siden det :-) Men skal uansett vente med å tenke på noen flere barn, hvis vi skal ha flere da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...