Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har igjennom hele sv.skapet svettet mer om natten, føler jeg koooker om natten.. Men nå i det siste.. så har det blitt ekstreeeeeemt.. våkner opp hver natt av at hele lakenet, dyna, og puta, inkl. meg selv er klissvåt.. da mener jeg skikkelig våt også... Ikke sånn vanlig, litt klam våt.. men klissvåt..... Hele håret er vått, magen, mellom brystene osv.. Er det noen flere som opplever dette...?? Er utrolig plagsomt... Føler jo jeg må skifte dyne/putetrekk og laken hele veien.. at det aldri er rent.. og føler meg selv veldig ekkel når jeg står opp.. klam og ekkel hehe:P Må liksom hoppe i dusjen.. ikke at jeg ikke dusjer ofte.. men det kan avogtil være bra for huden og håret mitt å la det gå en dag i mellom hver dusj.... Men det går jo ikke for tiden.... Noen som har noen råd??
Happy H Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 hehe, tror d e ganske vanlig. eg kokte og, men va høygravid i desember og måtte ligge m åpent vindu og dynen mellom beina. mannen holdt på å besvime når vi sku ligge oss og d va 3grader på soverommet. no e d sommer, og varmt ute, så d kan være grunnen for at du svetter sånn
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 okei.. for det er ikke det at jeg er så mye varmere heller om natta en før.. men nå er det helst det at jeg er dassvåt.. hver natt... Rare greier... hehe:P
Lykkeliten og jeg Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har alltid måttet bruke dyne, uansett hvor varmt det har vært. Men klarer ikke det nå. har den bare mellom bena som støtte. Blir varm og svett. Men ikke sånn gjennomvåt da. Men svett..spesielt i nakken.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2007 ja jeg klarer ikke såve uten dyne.. men har sommerdyne nå da.. huff.. tror ikke det vil bli noe bedre fremover haha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå