Gå til innhold

Er dette normalt??? klissas...............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har igjennom hele sv.skapet svettet mer om natten, føler jeg koooker om natten..

Men nå i det siste.. så har det blitt ekstreeeeeemt.. våkner opp hver natt av at hele lakenet, dyna, og puta, inkl. meg selv er klissvåt.. da mener jeg skikkelig våt også... Ikke sånn vanlig, litt klam våt.. men klissvåt..... Hele håret er vått, magen, mellom brystene osv..

Er det noen flere som opplever dette...?? Er utrolig plagsomt...

Føler jo jeg må skifte dyne/putetrekk og laken hele veien.. at det aldri er rent.. og føler meg selv veldig ekkel når jeg står opp.. klam og ekkel hehe:P Må liksom hoppe i dusjen.. ikke at jeg ikke dusjer ofte.. men det kan avogtil være bra for huden og håret mitt å la det gå en dag i mellom hver dusj.... Men det går jo ikke for tiden....

Noen som har noen råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske så normalt;) Våkner selv opp kliss klass på ryggen og i nakken og håret sitter fast nedover ryggen...yuck:(

Prøver å ha gjennomtrekk vi da, har et vindu oppe i stua og har vinduet oppe på soverommet, da kjenner jeg i hvertfall at lufta sirkulerer litt...hjelper litt:)

Har dessverre ingen andre råd:(

Skrevet

hehe takk takk;) får bare prøve å lufte enda mer da:)

Så lenge det ikke er noe galt, så skal jeg ikke klage.. For bedre blir d nok ikke fremover hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...