strekkmerketrollet Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Dere som har kynnere... hvor ofte kommer de? Er de vonde? å hvor langt er dere på veg? Jeg er 27+1, har noen kynnere for dag... (ca 5-6?) Å de er ganske vonde... hadde kynnere i forge sv skap også (dette er nr 2), men ikke så ofte.. de var ikke vonde heller... Mamma fikk nr 2 før tiden (uke 31-32), så det er derfor jeg lurer på hva som er "normalt" liksom.... takk for svar:)
Propellmamma til 2 Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Jeg begynner min 27.uke i dag og har en del kynnere. I forrige svangerskap hadde jeg det mest når jeg var aktiv, men nå kan jeg ligge flat i senga og ha det. MEN de er ikke direkte vonde, bare ubehagelige/slitsomme...
Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Hei...eg er 27+6 i dag og har og masse kynnere...kommer når eg går,ligger eller reiser meg opp fra en stol.....noen er ubehgelige og.Kjenner liksom at magen tramma seg og det blir vondt å gå liksom....Har kommet for fult den siste uka.Var til legen ang det i dag og han sa det ikkje var så mye å gjøre med det....var ganske vanli.Men eg måtte komme med en gang viss dei vart vonde eller eg fikk blødninga.....Så ville han jo at eg skulle ta det ekstra med ro på jobb og viss dei ikkje roa seg så måtte han sjukmelde meg. Men har magene deres vokst mye på kort tid??? Det har min og legen sa at det var vanli å få mer kynnere viss livmoren ble strekt fort og mye....ble liksom en slags ubalanse.
Propellmamma til 2 Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Å det forklarer kanskje en del. Har følt at magen min har eksplodert de siste ukene!
strekkmerketrollet Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2007 magen har ikke vokst noe særlig mye siste tiden nei.... ....men jenta mi på 16mnd er syk, og sambo jobber overtid hver dag, så jeg får aldri slappet av noe særlig... kan vel ha noe å si det også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå