Gå til innhold

andre som sliter med at barnet ikke vil ha mat?


Linn Cen

Anbefalte innlegg

Hei datteren min vil nesten ikke spise.. hun blir sint hver gang hun skal få mat, vil helst ha bare pupp og vann.. evig mas dette med maten, .. nå spiser hun litt grøt frokost og kveld , et halvt middags glass., (bare kalkun...) . og litt banan på dagen.. brød spytter hun bare ut.. eller vist vi prøver å gi henne noe annet så spyttes det bare ut...Noen andre som har unger som ikke vil spise? hilsen Linn som begynner å bli litt fortvilet... får ikke noe gode råd på helsestasjonen så jeg håper noen her inne har noe råd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig når det blir sånn, har ikkje dette problemet, men vesla har i det siste blitt meir bestemt ang kva ho vil og ikkje vil ha...Er tydeligvis inne i ei periode der ho ikkje et so mykje pr måltid. Det hjelp å prøve å engasjere ho med ei bok el lign, då går det ned mange bitar...-men, det har du vel prøvd. Denne `spytteutperioda` kan vel vare ei stund...

men lykke til iallefall, sjølv om eg ikkje hadde noke fornuftig å foreslå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene.... Har en her vi også som så gjerne bare skulle ha levd på morsmelk........ Er så innmari frustrert til tider, -har prøvd alt av mat, men han spytter fort ut igjen:-(...

 

Vi får trøste oss med at det går vel over:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magnus har spist godt frem til tennene begynte å komme frem, nå virker det som det er vondt å spise...

 

En periode fungerte det at han fikk en skje å leke med når vi gav han grøt. Så begynte grøten å fly veggemellom. Nå fungrer det det å smøre gommene med Dentinox litt før mat, da får vi allefall i han noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...