Gå til innhold

Må feire min tilbakekomst med en stor gladnyhet til dere!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste vet jeg hadde en traumatisk opplevelse når jeg fødte min første sønn... jeg var i møte på fredag med sykehuset for å bearbeide noe av angsten for fødselen som snart er i vente.. jeg hadde med hele fødselshistorien til jordmor og hun gråt når hun leste hva jeg hadde måtte gjennomgå.

Jeg sa som sant var at når overlegen kom så reddet han livet mitt, og de 3 siste minuttene av fødselen var en drøm når han var der. Jeg hadde hatt han ved en abort for flere år siden og følte meg 200% trygg på hva han gjorde. han kunne bedt meg sage av meg beinet og jeg ville gjort det,så mye stolet jeg på han.

Idag fikk jeg brev fra sykehuset..jaja sikkert ny time til samtale tenkte jeg.. men neida.. her var det brev fra overlegen. han hadde lest historien min og kom med en kjempe fin beklagelse og at dette skulle bli tatt opp med den aktuelle jm og sykehuset skulle også sende inn klage til fylkeslegen pga behandlingen jeg fikk.

Ble helt satt ut jeg. neste møte er 4 juli og da ønsket overlegen å få snakke med meg også og han forsikret meg om at jeg skulle ikke ha noe med denne jm å gjøre noe mer. og han lovet også at når jeg skulle føde så ville han få beskjed, og han ville komme inn uansett om han var på vakt eller ikke. Dette fordi han følte han skyldte meg det. Nå kjenner jeg at jeg begynner å glede meg litt og litt til fødselen skal starte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå så fantastisk..

godt å høre d finnes sånne leger fremdeles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=)

Bra du ser litt lysere på fødselen, komme nok til å gå myyyyyye bedre denne gangen!

Skrevet

så flott!! dette virker som en fantastisk lege da! skulle vært flere av dem! lykke til og jeg er sikker på du denne gangen får den fødselsopplevelsen du fortjener:)

Skrevet

Det finnes masse bra folk her på jord! Og dette var stort av overlegen. Selv om det burde vært selvsagt. Rørende godt at folk tar seg tid og omsorg til å følge opp slik, for det er dessverre altfor mange som ikke tar seg tid og tanke til det.

Og du! Gjør det til prinsipp å aldri besøke kranglesiden. :)

Det gidder aldri jeg - fordi jeg er ikke her for å krangle...

Skrevet

Så godt å høre.

Du vet... Det ordner seg for snille jenter... hi hi

Skrevet

ja jeg er egentlig aldri inne på krangle.. men ved 2 annledninger så har jeg klikket feil og blitt overrasket over hvor mye sure innlegg det var.. så har det gått en liten stund før jeg oppdager at jeg ikke er på skravle.. hehe. men skal være nøye med hvor jeg trykker:)

Skrevet

Guri, så flott gjort av overlegen! Han tar ansvar og sørger for at du ikke skal oppleve noe lignende igjen. Det han gjør er helt utrolig fint gjort altså, tenk å ville møte opp selv om han ikke har vakt da?! =)

Og så deilig det må være for deg å få en slik beklagelse og oppfølging. Det vil sikkert ikke fjerne angsten din heelt, men du ser lysere på det nå?

Skrevet

Velkommen tilbake:0)

Så utrolig bra at du får så bra oppfølging og kan begynne å glede deg til fødselen. Masse lykke til videre:0)

Skrevet

Godt å høre frøken ;o)

Ha en strålende dag....

Skrevet

Så utrolig flott, da! :0) Lykke til med fødselen. Måtte den bli en fantastisk flott opplevelse som overskygger den andre!

Skrevet

ååå så bra!!!sÅ SNILL HAN ER!!Du burde føle deg trygg nå=)Det blir å gå bra vettu!!!!Lykke til snuppa=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...