Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt bordkort fra www.somethingblue.dk (makan til dårlig service!!)

Bestilte dem i begynnelsen av april, og har ennå fått dem. De har sagt flere ganger de siste ukene at de har blitt sendt/skal sendes dagen etter osv.

Vi gifter oss førstkommende lørdag (30. juni) og nå kan det se ut til at vi sitter uten bordkort. Men vil ikke bruke mye penger på nye et annet sted i tilfelle de dukker opp en av dagene.

Men i verste fall må jeg bruke fredag til å lage bordkort (den travleste dagen vi har) Noen som har tips til kjappe/billige bordkort?

Lurte på å bare skrive navnet med sølvpenn på forsiden av sanghefte, men syntes det virker veldig simpelt og det er veldig nødløsning!

Andre tips? Er snakk om 69 bordkort...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp noe kartong i en farge som passer bryllupet, f.eks gull.., så klipper du hjerter skriver navn med pen penn og fester de til glassene med enten et bånd eller noen slags kliper?!?! Det må være ganske billig men litt jobb er det jo.

Skrevet

går også an å skrive navnet direkte i menyen eller på sangheftet om dere har noe sånt

Skrevet

Ja, blir litt jobb og i tillegg må jeg lete i butikker, så det rekker jeg nok dessverre ikke.

Men takk for tips!!

Skrevet

Vi har sanghefte ja (menynen blir stiftet fast inni der)

Så var det jeg tenkte i verste fall, å bare skrive navnene på forsiden der. For det er noe jeg kan gjøre mens jeg er i lokalet på fredagskvelden:)

Skrevet

Du kan rulle sammen sangheftet og knyte et sløyfebånd rundt det og skrive navnet på sløyfebåndet.

Skrevet

Hei!

Hva med å kjøpe billige glass på ikea og skrive på navna deres med glass penn og brenne de i ovnen i 30-60 min.

Hvis du skal bruke dine egne glass så kan man skrive på de og ikke brenne det da vaskes det av ganske raskt.

Sånne penner har de i alle farger på hobby butikker og til bokhandlere.

Evt dra på ikea å kjøpe sånne stoff blar som de har i litt forskjellige farger (husker ikke helt hvilken farger det er men tror det er en i lys farge og rosa). så glass steiner som du limer starten av bladet der det er minst stoff så skriver mann på med en svart,gull eller sølv penne nedenfor steinen der det er mest stoff.

Det går veldig hurtig.

Gjordt det til barnedåpen.

Skrevet

glemte å skrive at begge tipsene er billige.

Glassene koster 19 for 6 stk.

Bladene og steinene husker jeg ikke hva koster men billige de å.

Du har ikke en mor elle noen andre kjente som kan hjelpe deg hvis tiden ikke strekker til?

Skrevet

Kjøp farget papp på bokhandel. Tegn opp rutenett og skriv navnene med sølv- eller gullpenn. Klipp ut firkanter, brett i to og vips så har du bordkort!

Hvor bor du da? Ingen som kan hjelpe deg? Dette er jo noe du kan sette bort...

Hvis du bor i Akershus kan jeg hjelpe deg ;)

Skrevet

Finnes noen stempelmaskiner som trykker ut former.

Hadde kjøpt et med hjerteform, kartong i en farge som passer bryllupet, klippet dem til i firkanter, skrevet på navnene med gull/sølv penn og trykket ut et hjerte eller dobbel hjerte (et litt forskjøvet) på høyre side. Brett dem på midten og du har helt ok bordkort! Og vil du gjøre det enda litt mer stas - lim på litt tynt farget papir på baksiden av de uttrykte hjertene!

Dette tar nok ikke allverdens tid, og er enkelt å få tak i (hobbybutikk, norli, tanum, ark - til og med noen fotobutikker har det). Og hivs du kan lesse det over på en annen - forlover, søster, mor, venninne f.eks. Alle stille garantert opp i en krise like før bryllupet!

Og hvis ikke bor jeg i oslo og har goooood tid til å hjelpe til!

:)

Lykke til!

Skrevet

send meg mailen din på PM så skal du få ideen vår!

Vi gifter oss 7. juli! Den koster maks 200 kr og er drit fin!

Skrevet

Bor for langt unna Ikea:(

Og det er full oppdekking der vi skal, så kan ikke komme med slike ting tror jeg.

Skrevet

Dette var og en tanke jeg hadde.

Bor dessverre et stykke unna Akershus, men kjempesnilt av deg å tilby din hjelp!!!

Skrevet

Hørtes veldig fint ut, men koster kanskje litt for sånn maskin... Kan ikke huske å ha sett her i byen, så da blir det farting rundt på fredag:(

Min søster er min forlover, og jobber hele fredag. Ellers er andre på jobb/opptatt med baking elelr pynte lokale med oss.

Takk for at du vil hjepe, men bor for langt unna Oslo:(

Skrevet

har også bestilt nor fra something blue og det tok halvt år før vi fikk det...helt utrolig...i tillegg når vi fikk det så var det feil størrelse og og det var feil på navnene ,ikke nok med det, måtte betale tollen på over 200 kr....så det ble utrolig dyrt!!! Dette var da servietter som vi bestilt med gravering....

Glad jeg bestilt 8 måneder før bryllupet!

Men uansett vi skal knyte bånd rundt glasset og skrive navnet til gjesten på den.....kosta oss maks 300 kroner for noen meter "silke"bånd. regn da ca 30 cm per person.

Skrevet

Man får jo kjøpt ferdig bordkort på bokhandelen. Ikke er de så dyre heller tror jeg. Helt enkelt og greit.

Skrevet

Sløyfebånd i den fargen som går igjen i dekorasjonene på bordet, brudebuketten eller rett og slett hvite sløyebånd. Skriv navnene på med sølvtusj og knyt sløyfebåndene på stettglassene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...