Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Hva kjenner dere, dere med halsbrann? Og hvor? Er det vondt, eller bare ubehagelig? Jeg synes det "trykker" både på magesekk, bryst, og strupehode - men aner ikke om det er halsbrann jeg har...
Turid Laila Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Er som om magesyre konstant ligger oppi halsen din. Jeg kjenner det mest på innsiden nederst på halsen, akkurat som det ligger magesyre på det punktet hele tiden. Det brenner liksom i halsen, føler meg som en drage, bare det kommer ingen flammer Haha dårlig til å forklare, sorry, men prøvde i hvertfall
Mizz-Lene Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Tror du vet hva det er når du kjenner det... Det ligger i orden. Hals brann. Vet ikke hvordan det kan forklares;) Sabla ubehaglig og irriterende. Komnmer på meg med en gang jeg legger meg ned. Spiser link, gaviscon og drikker nyco før jeg legger meg. kan ikke spise sent eller veldig krydret mat.
Turid Laila Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 En av de dragene som spruter plammer ut av munnen og ikke nesa så klart har ikke problemer med halsbrann i nesa ennå altså *knis*
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Du er artig Angell!! he he... Kan ikke si jeg har så mye halsbrann i nesa jeg heller nei;)
MiniMeAndMe+spire Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Det er GRUUUUSOMT!!!! Var glad du ikke er plaget med det, er noen netter jeg våkner av ubehaget.... man må skifte stilling, sette seg halvveis opp i senga for å få det til å gå bort... Med andre ord: om du ikke har kjent det.... You don't wanna know.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå