Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Hva er vits i å henge ut folk på den måten dere gjør? hva godt får dere ut av det? DERE er så utrolig feige som ikke tørr og stå fram og si deres meninger uten å være anonyme. DERE må være noen forferdelige mennesker med de slik som dere dømmer andre folk. Har ikke brydd meg om dere før jeg kom inn på BIM idag, fikk bare nok! BIM er for å hjelpe hverandre og få svar på ting vi lurer på! Dere må ha missforstått helt! Anonym knappen kan gjerne brukes, men ikke misbrukes!!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Du er liksom ikke anonym fordi du har et nick navn, og husk en ting!!!!!!!!!!!!!!!! ta ikke ALLE over en kam. Jeg har ikke hengt ut noen.
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 Innlegget var ikke til alle som bruker anonymknappen, var til dere som misbruker den!! Tar ikke alle under en kam, syns det er bra det er mulig å bruke anonym knappen til nyttige ting, men ikke til å snakke stygt om andre!
3småskatter:0) Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Ja helt enig med deg mizzLisa&Mizzbebiz....det er helt uakseptabelt at de der som tror de er så mye bedre enn andre skal holde på sånn. Tror nok at de gjør det av egen selvnytelse av å være perfekt og bli enda bedre av å rakke ned på andre helt uskyldig folk. Og det at sånne folk bruker den anonymknappen viser bare hvor feige de er. Det verste av alt er at dette er voksne folk som skal være ett forbilde for sine barn...stakkars barn sier jeg bare.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Jo, du skriver mange tusind innlegg om dagen og de fleste er teite, dumme, slemme og stygge innlegg. Se selv du har jo også skrevet dette. Snakker du med deg selv nå???
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. juni 2007 Tenk dere om sier bare jeg!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #10 Skrevet 26. juni 2007 Heller anonym og ærlig enn med nick (kan ikke akkurat kalle det ikke-anonym...) og skinnhellig.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #11 Skrevet 26. juni 2007 Hva er det dette dreier seg om egentlig? Er det noe spesielt som har skjedd siden HI er så sint på alle anonyme? Jeg skriver ofte inn som anonym fordi jeg en gang ut av det blå ble hengt ut av en som underskrev med nick. Det føles sikkert ikke noe bedre enn å bli hengt ut av en anonym. Jeg skriver ikke under med anonym for å plage noen, men for å slippe at den gærne dama angriper meg uten grunn igjen.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #12 Skrevet 26. juni 2007 hvis det er myntet på det innlegget som ei viss ei fikk slettet fordi hun bare trodde det handlet om henne, så må jeg bare tilføye at den dama tar virkelig av for ingenting! det var faktisk ikke myntet på henne i det hele tatt,hun var tatt med som eksempel, men likevel så lager hun en hel masse oppstyr med hadet bra og kommer aldri igjen, underskriftskampanjer osv.innlegget var skrevet generelt, men enkelte klarer å trekke ord ut av linjer som ikke står. nicket var aldri nevnt av HI, men likevel så klarte de fleste å trekke dette ut til en hets av en person. makan til jammer og gnål skal en lete lenge etter, jeg mener fortsatt at enkelte bør tenke litt mer på økonomi før de lager barn, for enkelte har virkelig ikke lært seg å håndtere penger en gang. en kan ikke shoppe sminke og stæsj når en har en unge som trenger bleier. er lommeboka tom så trenger fortsatt ungen bleier.
Solskinnsjenta Skrevet 26. juni 2007 #13 Skrevet 26. juni 2007 Hvorfor reagerer du slik hvis du ikke føler deg truffet? Problemet med anonym-knappen er at det ikke går an å "se" forskjell på dem som bruker dem. Om du er snill eller slem anonym kan ikke vi andre se på noen måte. De som er slemme/frekke/ubehagelige ødelegger for dem som ønsker å være anonyme av andre grunner. Selvfølgelig er jeg også anonym selv om jeg signerer med nick, men jeg kan kjennes igjen på mine innlegg her og på andre forum. Plager meg ikke det grann! Hva med å opprette et "kranglenick"? Trenger ikke lage noen profil, men slik at vi andre klarer å skille alle dere Anonyme fra hverandre! (husk bare på å lage helt ny profil, ikke bare endre nick...)
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 26. juni 2007 #14 Skrevet 26. juni 2007 Syns VannmelonaAnonym er grei jeg... uansett hva .
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #16 Skrevet 27. juni 2007 Tusen takk, Søte Odyssey! Smask til Mikrovampyren! Jeg håper dere har det fint. -Vannmelona.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #17 Skrevet 27. juni 2007 Enig. Det blir litt vel mye drama. Når man velger å legge ut så mye om seg selv på et offentlig forum, må man regne med å få tilbakemeldinger av alle slag, både positive og negative. Går ikke an å bære seg slik bare fordi noen har kommentert deg negativt.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #18 Skrevet 27. juni 2007 venterbarnnummer3 : Tror man at man er så mye bedre enn andre fordi man bruker anonymknappen??? Det må da være lov å være kritisk her også! Jeg kommer med min helt klare og tydelige mening, enten den er positiv eller negativ. Man er liksom så veldig perfekt bare man jatter og diller og støtter alle mulige rariteter. Jeg sitter ikke der og sier "stakkars deg", mens jeg tenker "glad det ikke er meg". Synes ikke det er en dritt bedre. Husk at det hører med til livet å få litt negative tilabkemeldinger også. Og ærlighet varer lengst! Så bare kom deg ned av den skinnhellige, høye hesten din.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #19 Skrevet 27. juni 2007 *MizzLiza&Mizzbebiz* : Og du er ikke anonym, eller? Siden du mener at folk som dømmer folk er forferdelige folk, er vel igrunn du ganske forferdelig selv, da. Takk for at du føler behov for å vrenge ut av deg slike dype, meningsfulle analyser.
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #20 Skrevet 27. juni 2007 Jeg tørr å stå for det jeg sier ihvertfall! Hvorfor er jeg forferdelig? jeg dømmer ikke folk, mener bare det er unødvendig å snakke stygt om folk! Og det er så mange anonyme her inne som gjør det!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #21 Skrevet 28. juni 2007 HAHAHAHA - jeg elsker dere som liksom ikke er anonyme i det hele tatt, bare fordi dere har funnet opp et eller annet teit nick - og er SÅ STOLT av det! Heh, enda bedre blir det når dere påstår at det kun er de med nick som tør å stå for det de mener! Nå tror jeg du har sittet litt for mye på nettet, kom deg ut i de ekte verden, vennen - så skal du se hvordan ting fungerer. Du var jo nesten best av alle da, *MizzLiza&Mizzbebiz* - å dra alle anonyme over en kam på den måten var jo bare genialt underholdende. Takk for at det finnes sånne som deg - som gjør at jeg får noe å le av, og gjør med glad for at jeg er meg, og ikke har blitt så opphengt i nettverdenen som det visse andre har!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #22 Skrevet 28. juni 2007 Hahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!! *Ler av HI*
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #23 Skrevet 28. juni 2007 Drar ikke alle anonyme under en knapp, har tydeigvis ikke fått med deg alt! Jeg snakker kun om de som bruker anonymknappen til å snakke stygt om andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå