Gå til innhold

ang oinkmamma haha

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp en helt normal tråd fra den kanten :)

Og regner med du snek deg inn fra dib, og ikke bim? ;)

Skrevet

eh ja dib ikkje bim hehe :)

Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor dere alltid mobber henne så veldig? Jeg har lest mange innlegg hun har skrevet , og synes hun virker både intelligent og fornuftig. Alle skriver vel litt merkelige innlegg av og til, vel? Synes dere skal slutte å plage henne nå. :-/

Skrevet

Synes også hun virker helt merkelig. Skjønner ikke hva hun vil oppnå med sine innlegg....

Skrevet

om du synes h*n virker intelligent og fornuftig, så kan du ikke ha fulgt med personen så veldig.

Jeg har til og med blitt usikker på om det i det hele tatt dreier seg om en kvinne!

Hun oppgir ulikt antall uker hver gang - som aldri i verden kan stemme - altså tviler jeg på at personen i det hele tatt er gravid.

Samme nick spør om så utrolig mye rart, at det er umulig å ta h*n seriøst!

Skrevet

Reagerte også på dette innegget. Dersom du går på pergo er det vel fordi man har problemer med å bli gravid. Når du da har blitt gravid ser jeg ikke en eneste grunn til å "rote skikkeli oppi der med lange negler" som hun sier det. Skjønte også fort at dette ikke kunne være seriøst da alle som var med på ultralyden besvimte.

Skrevet

Ok- nå har jeg faktisk lest bæsjeinnlegget hennes og innlegget om unger som kjeder seg i sommerferien og. Dette er anonym fra 22:00 over her, og jeg har forandra mening nå. Jeg synes bare det er litt ille å lese om folk som blir hengt ut her, men blir utrolig irritert over dem som prøver å lure folk til å gi dem sympati, sånn som hu derre 'to sa på en måned' inne på 1. trimester. :-/

Skrevet

synes hun til tider er meget underholdende jeg, og ikke plager hun noen heller så la henne nå bare være seg selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...