akt80 & Sara Emilie Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 sniker inn fra bim for hørte om en skulle ha femlinger, og stakk innom krangle.. der ser eg en tråd om denne "grisen" husker hun godt.. her er hvorfor http://www.barnimagen.com/forum/thread/4670155
Turid Laila Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Jepp en helt normal tråd fra den kanten Og regner med du snek deg inn fra dib, og ikke bim?
akt80 & Sara Emilie Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 eh ja dib ikkje bim hehe
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Jeg fatter ikke hvorfor dere alltid mobber henne så veldig? Jeg har lest mange innlegg hun har skrevet , og synes hun virker både intelligent og fornuftig. Alle skriver vel litt merkelige innlegg av og til, vel? Synes dere skal slutte å plage henne nå. :-/
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Synes også hun virker helt merkelig. Skjønner ikke hva hun vil oppnå med sine innlegg....
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 om du synes h*n virker intelligent og fornuftig, så kan du ikke ha fulgt med personen så veldig. Jeg har til og med blitt usikker på om det i det hele tatt dreier seg om en kvinne! Hun oppgir ulikt antall uker hver gang - som aldri i verden kan stemme - altså tviler jeg på at personen i det hele tatt er gravid. Samme nick spør om så utrolig mye rart, at det er umulig å ta h*n seriøst!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Reagerte også på dette innegget. Dersom du går på pergo er det vel fordi man har problemer med å bli gravid. Når du da har blitt gravid ser jeg ikke en eneste grunn til å "rote skikkeli oppi der med lange negler" som hun sier det. Skjønte også fort at dette ikke kunne være seriøst da alle som var med på ultralyden besvimte.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Ok- nå har jeg faktisk lest bæsjeinnlegget hennes og innlegget om unger som kjeder seg i sommerferien og. Dette er anonym fra 22:00 over her, og jeg har forandra mening nå. Jeg synes bare det er litt ille å lese om folk som blir hengt ut her, men blir utrolig irritert over dem som prøver å lure folk til å gi dem sympati, sånn som hu derre 'to sa på en måned' inne på 1. trimester. :-/
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 synes hun til tider er meget underholdende jeg, og ikke plager hun noen heller så la henne nå bare være seg selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå