Gjest Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 det har seg slik at jeg nå i dag er 6 dager over mens, begynte på minipilla cerazette forrige mensperiode som var 21 mai og har fra mars hatt fast mensperiode og den har vart like lenge hver gang (ca 7 dager) . etter en uke etter endt menssyklus så fikk jeg noe som liknet på mensen igjen altså bivirkinger av pilla og disse blødningene holdt seg i 1,5 uke før de stoppet opp.. jeg skulle hatt mensen igjen 21 juni men kjenner INGEN tegn til at den kommer har bare en del utflod og blødde en eller to dråper for 2 dager siden men ikke noe mer.. har en del vondt i ryggen og litt murringer i underlivet + at jeg fikk forstoppelse i 3-4 dager.. verdt å nevne at tempen viser litt høyere enn vanlig og har gjort det i en 1,5 ukes periode.. er det noen som kan svare meg på om jeg kanskje er gravid?? jeg vil ikke tro det, bare håper at mensen inntreffer er jo ikke så lenge siden jeg fikk lillegutt!! (også verdt å nevne at jeg vanligvis ikke går over tiden) og er det ikke slik at når man går på pilla så stabiliseres mensen? tenkte jeg sku ta en test i morgen eller på fredag ville bare høre hva dere evt måtte mene.. takk for svar! =)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 du temper selv om du ikke prøver å bli gravid? har ikke noe svar til deg egentlig,får bare håpe at tanta kommer.... utrolig sært innlegg på et forum der de fleste VIL bli gravid..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Hvis du skriver ned temperaturene så kan jeg se på de
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 sært er godt mulig, men visste ikke helt hvor jeg skulle skrive.. de fleste her inne har mye mer peiling på ting enn det jeg har, så bare håpet på svar .. har egentlig tatt tempen for å sjekke ut om det kan være andre ting sånn som visse typer sykdommer alltid lurt å sjekke når man ikke føler seg vel mener nå jeg. vanligvis ligger tempen min alltid rundt 36,2 men i en lengre periode har den vært rundt 36,8 og 37,1..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 da håper jeg du får mange svar. aldri hørt om noen som temper for å sjekke sykdommer...kan du ikke bare dra til legen? uansett,lykke til.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Heisann=) Jeg vil bare si at når jeg gikk på de ppillene der så mistet jeg mensen og fikk den ikke igjen før jeg sluttet på dem. Hadde aldri menstrasjons symptomer heller..
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 hmm.. merkelig at det skulle bli en så aggresiv tone, jeg ville bare ha svar fra noen som har peiling.. hvis man ikke har noe fornuftig å si så kan man bare la være å kommentere etter min mening.. var ikke ute etter å dra i gang en sint diskusjon fra prøvere ville bare ha et svar, tenkte vel egentlig ikke noe særlig over hvilken side jeg var på når jeg skrev innlegget så beklager det.. og jo, ved vedvarende økt temp så kan man faktisk ha sykdommer som leukumi til info.. har ikke dratt til legen fordi timen min ikke er før 2 juli..
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 takk for svar, chick26 =) er godt å høre men bør vel kanskje ta en test for å være 100 % sikker likevel. brukte du dem lenge?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. juni 2007 #9 Skrevet 26. juni 2007 jeg er ikke sint... synes bare det er festlig at det kommer så mange "å nei,tror jeg er gravid,det passer ikke nå..." innlegg her,når andre sliter i flere år for å bli gravid. men det er jo bare å teste,så finner du det ut.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. juni 2007 #10 Skrevet 26. juni 2007 Har du tatt temperaturen til samme tid før du står opp om morgenen?? Og når steg temperaturen?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. juni 2007 #11 Skrevet 26. juni 2007 Bare hyggelig, er selv ofte rådvill og hvor kan det være enklere å få svar enn her=) Jeg begynte på dem juli 05 og sluttet april 06... fikk da igjen mensen noen dager etter jeg sluttet på dem.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. juni 2007 #12 Skrevet 26. juni 2007 Og ja, hvorfor ikke bare ta en test?=) Da blir du ferdig med det og slipper og bekymre deg=)
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #13 Skrevet 26. juni 2007 gjør det det her inne? har jeg ikke lest hittil,, men men.. beklager uansett, var ikke meningen å få andre til å føle seg uvel, trengte egentlig bare svar fra noen fornuftige sjeler her inne.. ja, må nok teste det ut uansett, skal gjøre det i morgen..
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #14 Skrevet 26. juni 2007 ja, tempen ligger rundt 36,2 før jeg står opp.. den steg vel egentlig rundt el og er fortsatt litt høy og som nevnt er jeg 6 dager over tiden
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. juni 2007 #16 Skrevet 26. juni 2007 Helt i orden og håper det er som du ønsker=) Lykke til=)!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. juni 2007 #17 Skrevet 26. juni 2007 Hvis den fortsatt er høy så tror jeg nok at jeg ville tatt en test ja. For da kan du være gravid. Det er ikke bra å gå på pillen dersom du er det
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #18 Skrevet 26. juni 2007 ja, bør kanskje slutte på dem men kanskje jeg bør ta en test først? takk for svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå