St.Sunniva Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 200-225 grader i 45-60 minutter...litt avhengig om du har varmluft eller ikke. Ellers ca 10 minutter i mikroen (om det er poteter som er av litt størrelse)
lille je Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Hvis de er veldig store må du nok regne med godt over timen, tror jeg.
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 jeg bruker å sette på full guffe, så sjekke dem, etter ca 45 min, og hvert 10 minutt etter det... men husk nå, å ta av folien hvis du skal bake dem i mikroen.. hehe
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Jeg pleier å ha de i litt over en time så lenge de ikke er så store. 200grader:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå