Gå til innhold

Dere er jo herlige damer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg blir rørt av all støtte,en mengde pm og mail samt underskrifttråden.

Det er greit, jeg har fått dagen på meg og tenkt masse på alle dere som jeg har blitt så glad i her inne.

Herved hever jeg meg over de sleipe anonyme og gir (unnskyld uttrykket) faen i at de har problemer med mine innlegg.

Jeg skal aldri innom krangle igjen, har egentlig ikke vært der mer enn ved 2 ganger hvor jeg trykket feil og skulle inn på skravle.. og de 2 gangene har det vært en hetsetråd om meg.

Kommer tilbake med et dunder&brak. Og håper at jeg nå har skapt litt mer de kan sladdre om inne på krangle, kos dere:)

Til mine herlige bimvenner: Dere er bare herlige,og så utrolig gode å ha. jeg har hatt mye å stri med den siste tiden og dere har vært her med gode råd og beroligende ord. Dere fortjener en stor bukett roser allesammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har rett innstilling! la de sleipe anonyme kranglerne sitte å fjåse i fred!

så kan vi snille bimmerne henge ut her på skravle! :)

håper du blir her en stund til, og så må vi alle få høre hvordan det går med deg og babisen! er vell ikke lenge til den kommer nå?!

Skrevet
:) nei ikke så lenge igjen nå.. 37 dager bare.. går rasende fort i svingene.
Skrevet

det var godt og høre:) nå er et ikke lenge til besisen kommer heller=)

jeg venter veldig utolmodig på min hvertfall:)

lykke til

mange klemmer

Skrevet

Hurra! Ja går de tomt for tema på krangle kan de gjerne snakke om meg;) hihi..... Jeg driter hvertfall i det. Spennende å se hvem av oss som føder først da Duracellgirl, jeg har jo termin dagen før deg. Mistenker du kommer til å snike litt i køen men;) Koselig du er tilbake!

Skrevet

Takk purr:)

Jeg tror selv ikke at jeg sniker i noen kø.. jeg har jo hele tiden ment at jeg ikke føder før den 8-9 august... så vi får se.. jeg har ihvertfall bagen ferdigpakket nå da. så da kan det skje når som helst. Nå er det jo bare 37 dager igjen til termin og det går jo shit fort uansett om jeg går til termin eller ikke.

Jeg tror foresten at slimproppen min forsvant idag.. var ikke noe blod i den men var en tydlig propp liksom, av tykt tykt slim.. litt gulfarget. Men det kan jo gå mange uker selv om proppen er gått da.

Skrevet

Så flott at du blir da Duracellgirl:))))))

Nå ble jeg gla hihi!!!! Lykke til videre, blir spennende å se når den lille gutten din har tenkt seg ut;) Heldig er du iallefall, som ikke har så lenge igjen!!!! =) =)

Skrevet

Oi det kan jo være tegn på fødsel. Min gikk for tre uker siden og der har det bare dannet seg en ny:) Spennende blir det uansett!! Ha en fin kveld Duracellgirl!:)

Skrevet

Hei DuracellGirl..

Jeg kjenner deg ikke, har aldri snakket med deg, men gud, du er som et forbilde for meg.. Jeg hadde aldri klart og heve meg over det du har vært gjennom her inne nå.. *stolt av deg*

Lest alle innleggene dine, og du har min fulle støtte, vet hvordan du har det fullt ut.. Jeg støtter deg uansett..

Herlig og se at du kom tilbake med hevet hode :) Det er en bragd !=)

Klem fra Butterfly - fra 1 trimester =)

Ps. stikk innom 1 tri. for en prat ila. morgendagen :) for nå er det natta =)

Skrevet

Det er jenta si det!

Jeg vet hvordan du har det ... har tatt "protest-pause" selv jeg, for leeenge siden...

Rart hva disse surmagede anonyme kan gjøre med oss!

Glad du er tilbake i hvertfall!

Stor klem...

Skrevet

flott snuppa mi ;))

ikke la deg knekke av de fitte anonyme..

de er noen satans dritt kjerringer hele hurven

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...