Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Er alene hjemme, mini har sovna, og hunden ligger og sover i gangen... Jeg har lyst på chips og cola til filmen jeg skal se... Det er 100 m til kiosken, og vi bor i rekkehus... Kan jag gå dit? Ja eller nei...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Gjør som du vil, jeg hadde ikke gjort det. Mye sunnere å la være også..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Har du babycall? Ser du huset fra kiosken? Er det trafikkert der?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 JA!! Selvfølgelig!! Du blir jo ikke borte mer enn max 10 minutter... Klart du kan gå. Ta med baby-callen hvis du vil være på den sikre side.
*Sjokomelk* Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 jeg ville ikke gjort det , men jeg har faktisk gått ned med bossbannet ett par ganger og da har jeg hatt på babycalleren ( samt løp jeg som en galning =P
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 hmm.. sykkel dit da så tar det kortere tid? ta med babycallen ?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Hmmm, betenkt... Visste den "bedre å la være" kom... Ja, har jo ikke godt av det... får vel heller lage meg noe utfra kjøleskapets ingredienser... Tror nok ikke jeg hadde tørt uansett, redd for nabosladder... (sambo hadde ikke likt det! Men han er på kino, sikkert med popcorn, og smågodt...) Men det hadde smakt godt da... Hmmmm... Og babycallen er den best-i-test og fungerer kanskje helt bort... HI
manonym Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Jeg hadde ikke hatt nerver (eller samvittighet) til å gjøre det.. Men man må gjøre som man vil=)
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #10 Skrevet 26. juni 2007 men du bor jo i rekkehus, du kan ikke sette babycallen inn hos naboen slik at de kan se til lille om det er noe de få minuttene det tar? det er jo en ide?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #11 Skrevet 26. juni 2007 Hmmm... Hvertfall 4 stemmer mot... Ser nok ut til at det blir noe kjedelig fra kjøleskapet :-( Kjenner ikke nabo så godt at jeg tør det... *drømmer om chips, holidaydip, cola i mengder* MEN; det er jo sååå usunt, jadajadajada... ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #12 Skrevet 26. juni 2007 HALLO!!!!!!!!!!! Det må da gå an å bruke innsida av huet!!! Kom deg ut og på kiosken, prompte! Ingenting skjer i de få minuttene du er der borte. Hva er forskjellen på om du sitter fast på do og driter, eller står i dusjen med babycallen på inne på badet, i forhold til om du er borte i gata noen få minutter. Herregud damer, en kan jo ikke være helt forskrudd hysterisk heller!!!!! Kjenner jeg blir helt matt av slik overbeskytting. Ingenting skjer for om mor er borte fra huset i noen minutter. Og hvis babyen våkner og griner i noen minutter - SO WHAT!!??
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #13 Skrevet 26. juni 2007 Og for å tilføye - du har godt av å kose deg litt nå som du er hjemme alene. Syns virkelig du fortjener det! Jeg hadde ikke tvilt på å tatt den turen til kiosken. Kan noen gi meg ett eksempel på hva som kan gå så fryktelig galt i de minuttene HI er borte? Jeg lurer virkelig på det...
mamma snart ;o) Skrevet 26. juni 2007 #14 Skrevet 26. juni 2007 hm.......det kan blåse opp og hele rekka blir til pinneved? Verden kollapser mens du står der i kiosen og kjøper deg pottis? Hehe..neida, vær kjapp - løp og kjøp!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #15 Skrevet 26. juni 2007 Skulle ønske jeg klarte det (sliter m samme prob.stilling), men kan se kiosken fra verandaen.....Men tullete hønemor som jeg er, så blir jeg vel her og lager kakao som substitutt. Jeg synes du skal gjøre det hvis du er tøff nok.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #16 Skrevet 26. juni 2007 Hvor bor du? Sikkert noen her fra som kan komme og hjelpe deg og gå på kiosken.
ScaryMama Skrevet 26. juni 2007 #17 Skrevet 26. juni 2007 Jeg hadde aldri gått fra Nikolai. Det hadde jeg aldri turt, man vet ikke hva som kan skje. Hadde det vært meg hadde jeg heller tatt han med jeg da, men det er sikkert ingen her som er enig med meg i det;)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #18 Skrevet 26. juni 2007 Jeg hadde hvertfall ikke vekket ungen for å fått kjøpt litt snop. Løp og kjøp, skynd deg!!!
<3 Adrian <3 Skrevet 26. juni 2007 #19 Skrevet 26. juni 2007 Jeg hadde IKKE gjort det.. selv om jeg kan seee butikken fra vinduet- hadde ikke hatt samvittighet til å gå fra lille! Har veldig lyst på sjokkis.. men får klare meg uten. Vi får finne noe kjedelig i kjøleskapet som substitutt både du og jeg, hehe...
Mammaja 120107 Skrevet 26. juni 2007 #20 Skrevet 26. juni 2007 GÅ NÅÅÅÅÅÅÅ 100 meter, det er 10 sekunder hver vei (hvis du er verdensmester, og det er de fleste mammaer).
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #21 Skrevet 26. juni 2007 Hmmmm... ble mange kommentarer om dette... Resultatet; loffskiver med hvitløk, olivenolje og tomatskiver i ovnen... Blir jo godt det også... Snakkes... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå