Gå til innhold

hva mener deres samboere om MIK?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har fortalt sambo om forumet MIK og hva det går ut på?

i går sa jeg til sambo at jeg gjerne ville sjekke noe på nettet før vi dro. han lurte på om det var "fjesboka" - var litt opptatt av det en periode. fortalte jeg skulle inn og se på MIK. "du kan jo prøve å gjette hva det er...?" prøvde noen ganger og kom tilslutt med mannen ikke klarere. Ja! fortalte hva det var og hva det gikk ut på. Mest nysgjerrig var han på nicket mitt.. :) ellers synes han detvar et "fint konsept" og at det måtte være deilig å få luftet litt frustrasjon rundt ikke-klare mannfolk.

håper egentlig det satte han litt på tenkebenken.. at han ser hvor mye jeg ønsker meg barn.. han er over middels bilinteresert og ser stadig på stasjonsvogn med den motoren han ønsker... familiebil er et viktig valg! hehe.. han er nydelig da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han syns det hele er litt "teit"! =P

Eller ikke teit da, men flirer bare av meg liksom!

Men så er jo mannen min klar da, så jeg hører jo ikke til her!

I går dro han til Sverige uten meg (jeg ville være med), så sier han:

"Du får gå på MIK å skrive dritt om meg" *hahah*

Skrevet

Jeg prøver så godt jeg kan å skjule at jeg er her inne. Fortalte ham om forumet en gang i vinter, men han bare fnøys av meg (det var inne i en skikkelig mase-på-baby periode). Nå er jeg litt redd for at han skal inn og lese på forumet for han kommer med en gang til å skjønne hvem som er meg... Om et års tid så kommer jeg nok til å si det til ham, men akkurat nå er dette noe som bare er "mitt" :D

Skrevet

Han vet jeg er her inne, men det er alt. Han vet ikke nick eller noe. Han spør meg bare om jeg er inne på babysider... Da svarer jeg ja... Sier ingen ting mer enn det. Han oppdaget det mer tidligere da vi delte pc, nå har vi hver vår. Og det er deilig!

Dette er noe som er bare mitt ja...Og slik vil jeg ha det. Er også litt redd for hva han vil mene om det. Men jeg er her bare her for å få mot til å holde ut ventingen. Da er jentene her inne på MIK gode å ha.. Masse nyttige tips for å holde ut ventingen... =)

Skrevet

Hei jenter! En stund siden sist nå, men er på "ferie" hos mine foreldre!

Samboeren min vet at jeg er på forumet, han synes det er helt greit. Jeg har jo vært medlem siden april/mai i fjor (SHIT, det er lenge det!). Da var det ikke noe MIK-forum, så jeg var inne på Bli gravid. Lærte utrolig mye. Vi jobbet ganske hardt med å få til dette forumet, og jeg er veldig glad for at vi har et slikt forum. Min kjære samboer vet at jeg er inne på MIK, han håpet jeg ikke skrev noe stygt om han... hvilket jeg ikke gjør heller. Kaller BIm bare for "forumet" hehe... og har fortalt ham om verdensbestepappa.com, at når den tid kommer så bør han gå inn dit. Jeg har sagt det er en del gravidprat her inne, frustrasjoner, men også alt fra kakeoppskrifter (er litt inne på kokeboken også) til tips om folat og slikt. han synes det er greit at jeg er på forumet, men vil helst ikke høre snakk om det.

Nå driver jeg med trening da, og sa at min motivasjon nå er å være i topp form til en graviditet.. hihi.... da skjønte han at motivasjonen var stor!

Skrevet

min vet at jeg er inne. Har vert på andre typer forum tidligere. Hobby og slanking så han er vant til at jeg er på forum. Han har ikke sagt så mye om at jeg er her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...