viny Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Er det noen av dere som mistet den 10. juni og kjenner at kroppen er i gjenge igjen, eller ihvertfall begynner å nærme seg? Hilsen viny
månesol Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Mistet 4.juni jeg. Tror jeg får mensen til helga nå....har spottet litt. Så da er vell kroppen igjenge igjen og jeg håper på en spire som sittter i ni mnd, om jeg nå skulle være heldig å bli gravid igjen.
viny Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har fått progesteronstøtte og albyl-e etter at vi har mistet 4 ganger. Har en god følelse denne gangen for at det snart må ordne seg . vi går for fullt igjen og håper at spiren snart sitter. Har du fått noe fra gynekolog og har du mistet flere ganger. Vi må holde kontakten og prøve å følge hverandre , det er jo lettere når man er flere som jobber med samme sak. Klem fra viny
mollymamma Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Jeg mistet også i begynnelsen av juni, veldig tidlig, så jeg følte raskt at kroppen var i gjenge igjen. Testet ikke EL, men tror faktisk jeg hadde det allerede helgen den 17./18. Åh - håper sånn at det allerede er en ny spire på plass. Hvis TR er snill og ikke dukker opp i helgen, tar jeg kanskje en test i begynnelsen av neste uke... Krysser fingrene for oss, og at det snart spirer og gror hos oss alle
skifer Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Jeg hadde også en tidlig sa nå i begynnelsen av juni. EL dukket opp på dag 13 denne pp så nermer seg ikm igjen,men da er jeg på ferie,og nå skal jeg ha en frisk spire på plass.. Jeg forsøkte og med crinone for litt over et år siden etter flere sa,men det hjalp ikke,videre utredning har vist at det ikke er progesteron mangel som gjør at jeg mister men feil på svømmerne hos mannen min,som også er få og lite svømmedyktige,så håper en frisk har funnet veien denne gangen,helt utrolig at jeg i det hele tatt har blitt gravid så mange ganger med den kvaliteten. Men vi har klart det før,vi klarer det nok igjen,er bare så vondt akkurat når man står midt oppi det..men vi er optimistiske:) Lykke til. Skifer
viny Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2007 Vi er jo mange som jobber mot det samme målet, det var både gøy og en kjempestøtte. Hvis vi støtter hverandre og tipser litt om hva som hjelper og hva som er godt for ditt og datt så kanskje vi følger hverandre over på gravid sidene. Vi er egentlige optimister til fulle nå og går på for full fart . Vil bli gravid igjen hysterisk fort. Stå på alle sammen. Klem fra viny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå