♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 snuppa mi har hatt litt slimete avføring ...er dette normalt...??? hun er 4 1/2 måned, får grøt blandet med nan, kan det være at hun ikke tåler en av de...??? hun får også sviske purè og frukt mos i grøten... men hun driver også å får tenner nede, kan det ha noe med saken å gjøre...??? og en ting til...hun har begynt å svette noe sinnsykt i det siste kan det også ha sammenheng med tenner...??? håper mange svarer...)
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. juni 2007 dytter jeg...lurer på om jeg må gå til legen med henne....?
manonym Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Ang avføringen så har gutten min hatt det noen ganger i det siste han også (snart 5 måneder), han holder på med noen tenner. Så vil tro det er normalt. Ang svettingen, har du for mye klær på? Ellers så vet jeg ikke=)
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2007 okey...nei,har nesten ikke på henne klær...altså hun fryser ikke da...hehe...) men virker som hun kald svetter litt... hmmm..er ikke bare bare nei...(
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 http://www.babyverden.no/templates/QuestionAnswer____4428.aspx nede på siden der kan du trykke deg inn på div. spørsmålskategorier hvor helsesøster har svart.. se om du ikke finner svar på spørsmålene dine der ) slimete avføring i perioder er normalt og kan ha sammenheng med ting du har spist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå