carina og *jentegullet* Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 PIZZA!!!!!!!sønnen er i seng og samboer ute og spiller golf...skikkelig alene kveld...nam nam....
3lisab3th Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Det hørtes godt ut! Er alene hjemme jeg også, men mangler den hjemmelagde pizzaen
carina og *jentegullet* Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 skulle gjerne sendt deg noen stykker
3lisab3th Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Hehe... Det hadde vært noe. Så deg på facebook ista også. På desemberklubben Tror kanskje du kjenner samboeren min... Er selv fra Slemmestad, men bor i Drammen.
carina og *jentegullet* Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2007 åååå...hvem er samboeren din da?
3lisab3th Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Jonny Krokdal fra Storsand. Han er 82-modell...
carina og *jentegullet* Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2007 ja han vet jeg hvem er,gått på skolen sammen med han;)...men da vet jeg hvem du er og... samboeren min er fra slemmestad..henrik karlsen 80-modell
3lisab3th Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Moro. Ja, han bodde på Morberg? I Dyrefaret? Hehe.. Verden er ikke stor:) Har vært på fest hos deg en gang for mange år siden i sætre faktisk! Du har termin 22. desember eller no? Har 13. desember selv.
carina og *jentegullet* Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2007 d stemmer...ja du var på fest hos meg ja,husker d nå...så moro.dette er vår 2 da,vi har en som fyller 3 år i august.jeg har termin 24.des,huff litt av en dato.men d er fare for at den kommer litt tidligere,født 1mnd før termin sist.....så jeg må være klar fra november;) skal dere bli boende i drammen? gratulerer da..du får hilse til jonny;)
3lisab3th Skrevet 26. juni 2007 #10 Skrevet 26. juni 2007 Ja, det er litt av en dato, men nå har vi enda større grunn til å glede oss til jul da:) Vi blir boende i drammen frem til våren neste år og da skal vi se om vi finner noe litt nærmere slemmestad. jonny snakker om å overta huset etter oldeforeldrene hans på storsand, men jeg synes kanskje det er litt langt ut... men vi får se. jeg studerer på høyskolen i drammen, det er derfor vi bor her nå, men vi må nok finne noe større etterhvert, også savner vi å ha en hage! gratulerer til dere også! du får hilse henrik...
carina og *jentegullet* Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. juni 2007 ja d har vi jo;)har du lest om hun som har 5 babyer i magen???? d er veldig fint på storsand da;) og kommer d golfbane der ettehvert og flere nye eneboliger så blir d nok litt mer rundt der ;) hage er veldig deilig når babyen blir litt større da;)
3lisab3th Skrevet 26. juni 2007 #12 Skrevet 26. juni 2007 ja, jeg så det... huff, tenk deg det a? jeg vet ikke hva jeg hadde gjort jeg. det er jo ganske stor forskjell på en og fem! men men, det ordner seg vel på et vis det også.) har du vært med på noen av BIMtreffene du? tenkte at det kanskje hadde vært hyggelig etterhvert, men jeg vet liksom ikke hvordan de greiene funker? ja, jeg må nok bare tenke litt på storsandplanene... er ikke sikkert det blir så ille som jeg forestiller meg hehe...
carina og *jentegullet* Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. juni 2007 de trodde vi skulle ha 2,men d er bare 1 da;) tørr ikke tenke på og få 5 på engang altså.har ikke vært på noe treff,men d er sikkert veldig koselig.jeg er så dårlig på ettermiddagen/kvelden så jeg er stort sett bare hjemme.beholder ikke noe mat og drikke etter kl 18....d er så kjedelig.....mange her ute som er gravide nå... så kan jo være d blir et treff her og....
2prinsesser># Skrevet 27. juni 2007 #14 Skrevet 27. juni 2007 Blei litt engasjert her siden det var sankk om Storsand!!! Jeg var endel der når jeg var lita - på besøk hos besteforldra mine!! Da var det ihvertfall to butikker der!!! mamma er vokst opp der og tanta mi har nå overtatt barndomshjemmet deres!!! Var forresten på BIM treff i Oslo sist jeg var gravid og det var velidg ok. Mye prat om innkjøp, plager og forventinger=) Lykke til!!!!
3lisab3th Skrevet 27. juni 2007 #15 Skrevet 27. juni 2007 oj, det hadde vært moro med to da... men det holder syns jeg! var veldig dårlig i starten jeg, men nå begynner jeg å bli mye bedre. Er bare veldig trøtt og sliten og savner all energien jeg hadde før jeg ble gravid... men men... det er en stor gulrot i enden da;) får bare huske på det!
3lisab3th Skrevet 27. juni 2007 #16 Skrevet 27. juni 2007 du var det ja... er der en del nå jeg også, på besøk hos "svigermor"... det er veldig koselig der, spesielt om sommeren! er ingen butikker der nå, bare en kinakro nede ved det gamle fergeleiet. lykke til du også! det er vel ikke så lenge igjen nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå