Gjest Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Hei! Jeg har satt opp treff i Sandefjord på restauranten Da Vinci kl 19, se under menyvalget BIM-treff. Alle er velkomne, samme hvor store mager man har ) God mat og drikke er å få kjøpt. Kommer du?
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Skal skrive det opp i boka mi, prøver å komme. Jeg e fra Sande, så jeg vet ikke om restauranten ligger ved siden av togstasjonen eller ikke??
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Så fint da at du vil prøve å komme. Jeg vet så langt at vi er 2 som kommer. Restauranten ligger midt i byen, ved Aagardsplass. Adressen til restauranten er Aagaardsplass 1, se kart på internett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå