Gå til innhold

BIM-treff i Sandefjord 3. juli


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har satt opp treff i Sandefjord på restauranten Da Vinci kl 19, se under menyvalget BIM-treff. Alle er velkomne, samme hvor store mager man har :o) God mat og drikke er å få kjøpt.

 

Kommer du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Skal skrive det opp i boka mi, prøver å komme. Jeg e fra Sande, så jeg vet ikke om restauranten ligger ved siden av togstasjonen eller ikke??

Skrevet

Så fint da at du vil prøve å komme. Jeg vet så langt at vi er 2 som kommer.

Restauranten ligger midt i byen, ved Aagardsplass. Adressen til restauranten er Aagaardsplass 1, se kart på internett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...