Gå til innhold

sukk.... savner litt å vanke her inne jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært inne på barnimagen.com i over 2 år er set så rart å plutselig skulle flytte over til dinbaby....

Jeg var så heldig å ha en fantastisk fødsel hvor vår lille prins kom til verrden 3. juni:) Det var en etterlengtet baby og han ville til slutt komme til oss etter 1,5 års prøving. Nå er han her og det er bare helt fantastisk!

-..... men det er så rart å plutselig ikke være gravid lengre.... å ikke lure på alt som skjer med kroppen osv... Merkelig følelse det der.

Så jenter; NYT graviditeten og hver en vondte dere har, for plutselig er det hele over og man undrer seg litt over alt som har skjedd....

Så nå skal jeg bare nyte det å være mamma og kanskje finne igjen gamle kjente på dinbaby etterhvert.......

Ønsker dere alle masse lykke til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... må kanskje endre nicket mitt også:)

Skrevet

åja, det tror jeg så gjerne! nå har jeg bare vært her inne noen måneder, men det å gå gravid kommer jeg garantert til å savne, det bare vet jeg!! kos deg med babyen din:-)

Skrevet

Tusen takk for det! Det å gå gravid er en ganske fantastisk opplevelse, selv om det er mange plager som også følger med....

Merker jeg blir rørt hver gang jeg ser gravide på gata og tenker at: Åååååhhh for en fantastisk opplevelse du har foran deg....!

Ønsker deg masse lykke til med KS snart da!

Klem

Skrevet

Jeg savner alle de nickene som har vært her fra jeg var i fjerde uke jeg! Og du er en av de nickene maddemor!! Gratulerer såå mye med prinsen! Håper du nyter mammatilverelsen sammen med han:)

Skrevet

Neimen HEEEEI:) Så koselig å se deg igjen Pooos!!

Takk skal du ha forresten! Det er bare så fantastisk å bli mor! Jeg er fremdeles veldig rørt jeg da og disse barseltårene som kommer 3. dag er her fremdeles for å si det sånn... Men det er gledestårer stort sett da!

Lille Oliver er bare så snill og god og stort sett så går det i soving, bæsjing og spising:) I går og i dag har han hatt økedager og stort sett hengt i puppen og sovet dårlig, men det går vel over det også:) Like herlig å være mamma fordi om!

Hvordan går det med deg da? Lenge igjen? Formen fin?

Skrevet

Hei Maddemor! Jezez det var lenge siden :) Har ikke vært så mye inne på BIM etter at jeg karret meg inn på 1. trim. Men masse grattis til deg med den lille prinsen!!!! Så utrolig flott at alt gikk fint :) Kjempeglad på dine vegne! Kos deg masse i sommer!

Skrevet

Åååå! Jeg gleeder meg til amming og bleieskift igjen!!

Godt det er gledestårer som kommer da:) Husker jeg sippa for hver minste lille ting, ja..rare greier:)

Jeg har termin om 9 dager og har begynt ventinga for fullt...kanskje litt dumt, men. Fikk datteren min to dager før termin, så jeg sitter her og kjenner etter tegn da vettu!

Da er det forhåpentligvis ikke lenge til vi sees på dib. Er kanskje ikke like mye aktivitet der som her siden folk har litt mer å henge fingrene i, men. Kommer til å savne bim merker jeg.

Lykke til videre med Oliver, vi sees på dib snaaaaaart håper jeg:)

Skrevet

Ja, det er rart å skulle logge på DiB i staden for BiM. Har jo liksom blitt ein del av samfunnet her inne.. Men no er det jo mange som har født i desse tider, så vi blir vel ein bra gjeng inne på DiB etterkvart :) Og det er jo lov til å henge litt her likevel - no kan jo vi vere erfarne og kome med råd og tips *hehe*

Skrevet

Ojojooj! Så koselig å se kjente nick! Merker at jeg savner dere altså! Dere var jo alltid her også plutselig var dere borte som dugg for solen..Gleder meg til Dib:)

Alt bra med deg og den lille vakre jenta?? Har jo vært fødeboom delux her inne:)

Må jo bare si at det fortsatt er masse hyggelige jenter her inne da:)

Skrevet

SÅ spennende da Pooos! Er så herlig å gå og kjenne etter tegn hele tiden! Det er så SINNSYKT spennende! Åh, jeg kjenenr jeg gleder meg allerede til nestemann jeg:) he he... får vel prøve å vente litt med å sette igang igjen da, men det er lov å glede seg:)

Å så koselig å se deg igjen ZZZZZ-frøken og tosofo!

Gratulerer med jenta Tosofo! Alt vel?

Svarte deg på et innlegg på skravle zzzzz-frøken! Blir spennende fødsel på deg og det skal nok gå bra uansett hva du velger å gjøre:)

Tenk; nå har du snart den etterlengtede bebisen din i armene dine!

Åh, det er så spennende og herlig!

Tosofo; jeg kikka etter deg på DIB, men så deg ikke der inne. Så faktisk ingen kjente jeg.... Så jeg klarer liksom ikke å karre meg over dit før jeg treffer kjentfolk... Ja, jeg vet jeg er rar, men sånn er det.. Lever liksom litt i den gravid-bobla mi ennå jeg:)

Ja ja, dere får ha masse lykek til med forestående fødsel da jenter! Ikke lenge igjen nå! - Heldiggriser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...