Holly❄️ Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Nå er jeg lei.. har holdt på i flere mnd og hjelpt mamma og flytte. Siste tiden har mannen min i tillegg jobbet mye overtid, og i tillegg har han vært oppsatt som vakt på skytelaget sitt. Altså, sene kvelder... I går kom han sent hjem, og i dag skulle jeg få slappe av litt. Neida, da har han fått kink i ryggen, så jeg måtte gjøre alt... (Han har ikke SÅ vondt i ryggen, men dere vet mannfolk:P) Bestemte oss vel for at vi skulle snakke sammen, og ha litt voksentid i kveld nå som ungene er i seng. Og mens jeg legger gutten vår, (ikke sovnet enda, men ligger da i d minste stille), så skjer hva?? Joda, finner mannen min SOVENDE på sofan.... Ja, koselig og få litt tid sammen du..... er så lei om dagen,føler jeg ikke får "sett" mannen min i det hele tatt....
suseduse Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 har litt samme feelingen for tida jeg og.. den siste mnd har han hatt 12-14 timers dager, og jeg er så lei.. han er heldigvis ferdig med overtidperioden nå snart, men kjedelig når det pågår.. og når han er hjemme i 10-tida, er det jo nesten leggetid for oss voksne og.. er vel bare å bite tenna sammen og se lyse i enden langt unna i tunnelen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå