Gå til innhold

Jipp stod på matteeksamen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men strøyk på fransk skriftelig..blææ..utsette utdanningen et helt år fordi jeg mangler bestått på en enslig eksamen. Ikke at fransk har noe med den linja jeg skal gå på heller..bahhhh...

Har sendt inn klage da, håper at karakteren bedrer seg....skulle ønske høyskolen så bort i fra den ene eksamen, men men skal være likt for alle så skjønner jo det :(

 

Men ble så glad for at jeg stod i matte. Strøyk på vgs, å tok opp eksamen to ganger å strøyk begge gangene. Men tredje gangen gikk det gikk. Så litt glad og litt trist på en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med matten !!! Er det ingen muligheter for aa konte i august da ???

 

Uansett, flott det med matten !!!

Skrevet

Åhh hva mener du? Å ta eksamen på nytt i august mener du?

Trodde man måtte vente til jul jeg da........ stod ingen ting om å konte i brevet jeg fikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...