Bdancer Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg er 18 + 2 og har de siste 2 ukene blitt veldig lett anpusten. Bare jeg går vanlig opp en trapp eller bøyer meg og plukker opp ting fra gulvet så kjenner jeg pusten sliter litt. Er dette vanlig sååå tidlig??
Tulletutta Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Er vanlig husker ikkje korfor, men vanlig er det...
BizziBee Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Blodmengden din øker jevnt og trutt, samtidig kan barnet ligge og presse slik at du blir mer andpusten. Har opplevd dette i begge svangerskap, og det har kommet og gått i perioder.
Bdancer Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2007 vet det er vanlig fordi magen presser opp mot lungene... Men trodde ikke det så tidlig, at det kom senere i svangerskapet når magen var størst. Når ble dere anpustne?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Det er ekkelt ja..jeg opplevde det samme veldig tidlig, uke 13-14...Det har plaget meg stort sett hele svangerskapet, er i uke 35 nå.. Noen ganger har det värt så ille at jeg trodde at jeg skulle slutte å puste helt og det var lite som skulle til... Halsbrannen jeg sliter med gjör det ikke lettere heller Men vi får bare holde ut!
"gullet" Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 jeg er i uke 14 og er også plaget med dette, men når jeg tar ting mer m ro så går det mye bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå