Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har så vondt i bekkenet, ryggen og lysken -bekkenløsning. Men idag kjennes det ut som om hele skjeden kommer ramlende ut. Det er skikkelig vondt og ubehagelig. Hadde også dette dagene etter første fødsel. Noen som vet hva som skjer?? Syns dette var litt intimt så jeg nicker med....
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Hei! Kjenner til følelsen. Sjekk med legen asap. Denne feelingen er naturlig men det er så ekkelt når man kjenner at skjeden nesten vrenger seg utover.. Du bør likevel ringe legen din. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Sånn har jeg også det, skjedeveggen vrenger seg litt utover ja. Har ikke sjekka med lege eller jordmor.
annka-fødeklar Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Kan høres ut som nedsunken livmor, les litt om det på: http://www.doktoronline.no/articles/gynecology/descensus_genitalis.html Er ikke sikkert det er dette. Men det beste du kan gjøre er å få det undersøkt hos lege/gynekolog. Er naturlig ved svekket bekkenbunnsmuskulatur som vi jo har nå i svangerskapet. Lykke til=)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Jeg er ganske hoven på den ene siden....og legger veldig merke til det når jeg sitter på do eller huk. Jordmor sa det er veldig vanlig i svangerskapet. Og at det vil trekke seg tilbake.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Har vært hos gynekolog, jeg har åreknuter i skamleppe og skjede derfor så hoven på den ene siden.
Orki Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Til deg som har vært hos gynekolog: Sa han/henne noe om det ville trekke seg tilbake??????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå