OnlyMe Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 hilken anbfaler du? Vil ikke se ut som en klovn heller:p Er noen år siden jeg har prøvd det, for ble veldig misslykket, men er vel kommet masse bedre produkter siden da?
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 loreal sin;)) den på tube .. husker søren ikke hva den heter nå.
OnlyMe Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 du kommer ikke på det nå da? hehe Kan tenke meg at det finnes 1000 forskjellige i butikken :s
3lisab3th Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har brukt en som heter "Fake Bake" og fåes kjøpt i salonger bla. Den passer kanskje for de med litt mørkerer hud, men jeg var veldig fornøyd. Den inneholder ikke gule pigmenter som gjør at man kan få en gulaktig farge, men røde pigmenter som gjør at huden får fin glød:) Den er ganske dyr (ca 4-500 kr), men den varer lenge og funker... OBS: Vær nøye med å peele kroppen først og bruk helst plasthansker når du påfører Men dette får du sikkert beskjed om hvis du kjøper den... Hehe... Lykke til med brunfargen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå