Gå til innhold

Såre bryster?


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode tips????Har verk i den ene sia pluss litt sår...D er ikke brystbetennelse,d hadde jeg for 4 uker sia.D er verk hele tia.Akkurat som om du har en flis i hånden...Ikke helt for j..... men alikevel vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er sopp siden det er vondt hele tiden? Ville fått det sjekket ut av legen. Det behandles med en salve som heter Mycostatin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke nødvendigvis tror jeg. Tror det kommer lettere der det er sår fra før. Og hvis du har gått på antibiotika øker det sjansen... Men det kan jo være andre årsaker også da... men ville fått det sjekket for sikkerhets skyld for hvis det er sopp kan det bli der i evigheter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har fått sopp på mine brystvorter fra min lille. Det gjorde kjempevondt, men det var brystvortene som var såre. Fikk salve (Mykostatin) for meg og mikstur for henne. Ellers har jo du det gode gamle trikset med morsmelk. Smør brystvortene inn med noen dråper morsmelk og la det tørke for noen minutter.

 

Ellers så går jeg på pensilin for brystbetennelse for øyeblikket. Det var ganske så vondt det også. Du har også en krem du kjøper på apoteket som heter Unguentum Merch. Den funker også for såre stumper.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...