Milla-baby Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Er dere alle like flinke til å bare spise sunt? Jeg prøver så godt jeg kan,men syns det er vannskelig! Spiser litt chips og sjokolade noen ganger i uken.Så blir det jo litt is nå i sommervarmen.... Får litt dårlig samvittighet, men føler jeg må få unne meg litt godt også da.... Hva sier dere?
nemifi Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Enig!! Slitsomt å skulle være så sunn hele tiden! Må ha litt kos også:-)
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Prøver å spise sunt. Eller,jeg spiser normalt. Jeg tvinger meg ikke til å spise supersunt.. Jeg unner meg en godbit nå og da. I går var det så varmt,og jeg hadde sååååå vondt i bekkenet at tilsammen på hele dagen i går så spiste jeg 3 is. Men ikke de største da:) Noe må man unne seg:)
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 har prøvd å være flink helt til nå. har vært wå heldig å ike ha noe spess søt hug eller noe. helt til nå..... uff den siste tiden nå har det gått med mye søtt men men...
minimegogtrollet Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 skulle nok ønske at jeg var flinkere altså! Prøver å spise sunt, men vi griller så mye og da er det jo enkelt å spise en hamburger eller to... har mye salat til da!
MathildeC Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Spiser slik jeg alltid har gjort :-) Spiser rimelig normal og sunn mat med en del groennsaker og frukt hver dag, men det gaar ikke en dag uten sjokolade og det har det ikke gjort en eneste dag av mitt liv.. Heldigvis legger jeg ikke paa meg av det (men vet det ikke er sunt allikevel altsaa!).
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Prøver som vanlig å ha et greit sunt kosthold generelt, sånn at hvis det blir utskeielser en gang i blant så er det ikke det verste liksom.. Må kose seg også iblant vet:o)) Viktigste er å ikke hoppe over måltid for min del..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå