kisso Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 NÅ er jeg så lei. Mitt første svangerskap hadde jeg x-antall ganger sukker i urin, og måtte dermed på sukkerbelastning. Sukkerbelastningen var fin men i og med jeg hele tiden skilte sukker ble sønnen min 4500g og en helt j----- fødsel. Nå er det begynt med samme suppa igjen. Hatt sukker nå i urin siden uke 26 nå uke 32, tatt sukkerbelastning som var fin. På kontroll idag hadde jeg 3pluss på glucose morgenurin og måtte ta et blodsukker som igjen var fint... Jordmor forstår ingenting og tok det opp med lege som mente jeg måtte ta ny belastning... De belastningene er helt pyton!!!! Jeg må på ny kontroll i morgen for å sjekke urinen på nytt. Noen som opplever noe lignende??? Denne babyen blir vel superstor denne også,... jeg ønsker en mindre!
MomInUSA Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Hei - hos meg er det mostsatt - jeg har aldri hatt sukker i urinen paa kontroll, og blodsukkeret mitt er under god kontroll med det kostholdet jeg har, men stryker saa det suser paa sukkerbelastningstestene. Hvis du er bekymret for at du har for mye sukker i blodet og at det skal gjoere babyen din stoerre, saa kan du jo legge om kostholdet litt bare saann i tilfelle. Det skader jo ikke, og det kan jo hjelpe paa urin-proevene dine. Hvis du ikke har hoeyt blodsukker, saa skal jo ikke sukkeret ha noen effekt paa stoerrelsen til baby. Og det kan jo godt hende at du bare faar store babyer da, og at det ikke har noe med sukkeret aa gjoere. Haaper de finner ut hva som gjoer dette... og at du ikke maa ta den der ekle testen igjen! Hoerest merkelig ut iallefall....
kisso Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 hmmm merkelig du stryker på sukkerbelastningene da... Jeg måtte tilbake med ny urinprøve idag og selv om jeg passa skikkelig godt på sukkerinntaket igår så var det sukker igjen også idag. Jeg er glad i godteri så det er bare til å roe seg der ja, har begynt med det for en stund siden. Så får vi se om det hjelper. Må på ny belastning om to uker....veldig festlig;( Ska på vekstultralyd og av baby så får jeg se hvordan det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå