Patetica fåkksi Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Hei, er det fysisk mulig aa ha svangerskapsforgiftning med lavt blodtrykk? (80/50) ? Altsaa om man har alle andre tegn, men ikke höyt blodtrykk. Takk!
yasmina Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Tror ikke man kan ha vanlig svangerskapsforgiftning uten hoeyt blodtrykk, men man kan ha HELLP. Hva er tegnene dine da ? Dessuten saa er det vanlig at blodtrykket stiger selv om det ikke blir hoeyt.
Mammamor =) Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321187 her finner du det du trenger =) Lykke til, hilsen en som hadde det med førstemann, og livredd for å få det igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå