Vannliljå Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Hvordan kan jeg regne ut hvor mye det vil koste oss å lage dette? Takker,bukker og nikker for svar )))) Klem fra
Gjest irismor Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Kommer vel litt an på hva du skal ha på koldtbordet og hvor mange.
Gjest irismor Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Fortell meg hva du skal ha så skal jeg se om jeg klarer å finne ut en ca pris. Samt har du mulighet til å dra på harrytur å handle indigrenser så hjelper det mye.
Vannliljå Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2007 jojo,det gjør d jo,hehe Vi blir ca 25 per. og skal ha det vanlige i et koldtbord : Reker Laks m/eggerøre Skinke m/eggerøre Roastbiff m/løk Karbonader m/løk Svinesteik m/surkål Kylling Brød, smør Potetsalat, majones + pynt )
Gjest irismor Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Ok gi meg litt tid, har endelig fått fart i gubben så vi skal ut å handle litt. Men jeg kommer tilbake med forslag og pris. =)))
Vannliljå Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2007 Du er en KNUPP !!! ))))) Hjertelig tuuuusen takk !
Gjest irismor Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Endelig tilbake =) Reker - kjøp deg 5 kgs esker på tilbud, eller så er eskene du får kjøpt på Rema helt greie. 5 kg til 99.- Jeg tror jeg hadde kjøpt 2 esker. Laks kjøp hele sider som du/eller gubben skjærer opp selv. De på Rema er fine. Skinke, roastbiff, karbonadedeig, svinestek kjøper du i Sverige. Kylling kan du også finne der. Potetsalaten kan du lage selv, men like greit å kjøpe salatmesteren sin på Rema. Legg den i en bolle og dryss nyklippet gressløk over. Vi hadde koldtbord til 30 i snuppa sin dåp, lagde eggerøre av 40 egg. Og anslå pris blir litt verre men regn med 2000.- 2500.- Har du mulighet så tar du deg en harrytur, vi sparte en del på å kjøpe mye der. Kjøpte spekeskinke og roastbiff ferdig oppskjært. Svinestek hadde jeg kjøpt rå og stekt den selv. Lån deg en brødskjærer og skiv den opp selv. Karbonadene steker du enkelt selv.
Vannliljå Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. juni 2007 Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til dette "kjaset" for min del ) Utrolig snilt av deg... Vi har ikke anledning å fått oss en "harrytur",vinninga går vel opp i spinninga,hehe... Bor i Stavanger... Men,vi får bare gjøre det beste ut av det ) Igjen, tuuusen takk for gode tips!! Sommerklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå