Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet sånn ca når stingene gror, eller blir bra etter fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo ann på om du ble sydd mye og om huden din gror fint det da. Var bra etter en og en halv uke ca jeg. Ble sydd en del

Skrevet

Okay. Jeg ble sydd 5 sting, og har fortsatt veldig vondt til tider, og verker en del. Så nedentil i stad, og så det var åpent..:(

Det er 3 uker og to dager siden snuppa ble født:)

Skrevet

Kanskje det skulle vært sjekket? Da jeg fikk tuppa gikk stingene mine opp igjen (ble klippet) så fikk åpent sår som de ikke kunne sy på nytt igjen pga infeksjonsfaren =( Ikke for å skremme altså, unner ikke min verste fiende det, for det var ille. Men kan uansett være lurt å ta en telefon til legen.

Skrevet

Det hørtes ikke nor godt ut nei.. Jeg kan ikke akkurat si at det er så veldig godt nei. Men har liksom ikke så lyst til å gå til legen å vise det frem heller da.. men spørs om jeg kanskje må det. har vært på apoteket å kjøpt grønnsåpe nå, så skal se om det kanskje kan hjelpe.

Takk for svar:)

Skrevet

kom deg til legen for å sjekke at det ikke går betennelse i såret.

Hos meg løsnet bare 2 av 4 sting så jeg måtte inn og skjære ut de 2 som var igjen. Da først ble jeg bra ca 7-8 mnd. ettter fødsel.

så kom deg heller en gang for mye enn for lite til legen selv om det ikke er så moro å ligge der å sprike.

Skrevet

Jeg ble klippet en god del etter fødsel, og hos meg var det grodd etter ca 2 uker.

Hva er åpent? Såret? Eller hullet du tenker på?

Jeg kjøpte grønnsåpe på butikken jeg, men tok den uten salmiakk eller hva det nå var det var igjen;) Fikk beskjed om å bare skylle med grønnsåpe en gang om dagen, ellers kan du bli tørr. Skyllet med rent vann etter hvert dobesøk.

Tenker tilbake med gru......

Skrevet

Såret er åpent ja, ser stingene litt innimellom der..ser ekkelt ut!!

Skrevet

Jeg ble klippet MYE da jeg fikk førstemann, tror de fikk litt panikk.

MEN jeg så hele tiden at såret sprikte litt for mye i forhold til stinga.Også gjorde det kjempevondt, badet hver eneste kveld i grønsåpe, synes det bare ble verre husker jeg.

Enden på visa var at de hadde sydd meg sammen feil/klipt for mye.

Så 9 mnd etter fødselen måtte jeg legges i narkose og operere det nogenlunde ordentlig.

6 uker etter det ble jeg gravid (kunne ikke ha sex før operasjonen, gjorde for vondt. Så kanskje litt ivrig he-he) igjen, og det gikk fint å føde andremann.

Mitt råd til deg er å få henvisning til en ordentlig gynekolog når det er gått et par mnd, imens bør du bare skylle og bade med medisinsk grønnsåpe dersom du synes det hjelper.

LYKKE til da.-)

Skrevet

Huff, her var det mange skrekkhistorier. Mine sting var borte ca 6 uker etter fødsel tror jeg. Var litt vonde iallefall i 4 uker. Hos meg var trådene litt lange, de ble sjekket og klippet av (merket ingenting) og da grodde det fint.

Syns du skal sjekke det jeg, selv om man føler seg veldig ferdig med "spriking" etter fødselen.

Skrevet

Jeg er anonym 23.53.

Glemte å si at da de djekket meg på barsel 9 dager etter fødsel (hadde så vondt), konstanterte de at alt var i orden.

Noe det IKKE var!

Derfor anbefaler jeg deg igjen å gå til en ordentlig gynekolg utenfor sykehuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...