babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Er tre dager over IKM, og ikke antydning til TR engang. Har hatt bittelitt brun utflod, men ikke mye..har trodd at det var starten på TR, men har ikke kommer mer..Har tatt to tester, men negative begge to.. Hadde ikke forhåpninger denne mnd, da jeg ikke trodde vi hadde truffet EL i det hele tatt..Og nå vet jeg ikke hva jeg skal tro egentlig. Ha vært regelmessig siden jeg sluttet på pillen, aldri vært forsinket.Men er sikkert bare kroppen som kødder med meg, ikke vet jeg..kan jo ikke være garvid når testene er nagative..
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. juni 2007 dytter litt jeg, håper noen har noe å komme med, eller lignende erfaring:)
pug- pp nr? Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Jeg er i samme båt som deg. Skulle hat ikm for 2 dager siden, men ingen anntydninger engang. Har tatt test men den var negativ... Min ikm bruker å komme på klokke slettet nærmest. Noen andre som har vært borti dette??
babyandme Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Hei.. har lest at stress kan bidra til at TR blir forsinket.. Ta en kopp med noe varmt å drikke, les ei bok og slapp godt av.. prøv å ikke tenke så mye på det. Og kanskje kommer den sigende. Men håper den ikke kommer for deres del da, regner med dere IKKE ønsker at den skal komme.. Lykke til uansett!! ;O)
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2007 dytter litt igjen jeg..
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Du kan absolut være gravid selv om testene viser noe annet. Om hcg er lav kan det drøye lenge. Har hørt om jenter som ikke har testet positivt før i uke 8, så jeg ville ventet litt og så testet igjen om noen dager. Men stress kan også drøye Tr litt.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 det er så drit å gå sånn og vente! sånn holdt jeg på sist gang også.tanta kom plutselig 1 uke over ikm. jeg er også rimelig presis. håper hun ikke kommer til deg da:-) lykke til!
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. juni 2007 nei, jeg håper inderlig ikke hun kommer..men typisk at hun kommer litt sent for å kødde med meg, men har aldri gjort det før,,hadde ingen forhåpninger om at det var mulighet for at jeg var gravid de nne mnd engang..
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2007 dytter litt opp igjen ..kanskje noen flere som har erfaringer å komme med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå