*Villekulla* Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har gått opp 10 kg! Synes det er helt forferdelig i og med at jeg vet at jeg har vært flink og spist riktig og sånn. Har veldig hovne bein og fingre så får håpe mesteparten skyldes vann i kroppen...
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Jeg hadde gått opp 11 kg da jeg var i uke 30. Nå er jeg i uke 36 og har gått opp 15 kg!!!!!! Jeg har,akkurat som deg,masse vann i kroppen.......og legen sa mye av vektøkningen skyldtes vann i kroppen. Forsvinner heldigvis igjen etter fødselen da.....vi får trøste oss med det så lenge dette pågår=)
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Det er jo ikke ille da:) Det er mange som har gått opp mye mer enn oss. Pr. uke 30 hadde jeg gått opp ca 7kg. Nå er jeg i uke 32 og har gått opp 9kg. Er visst vanlig å gå opp rundt 1kg uka i disse tider.. Dessuten har vi mye vann i kroppen nå som Hilde sier. Og mer blod.. Og masse baby og morkake og det hele;)
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Det er mye som veier opp der inne i tillegg til vannet ja......=) Orker ikke bry meg stort om hvor mye jeg går opp jeg rett og slett.......prøver selvfølgelig og spise noenlunde sunt da,men kiloene henger seg på likevel=) Mange som setter seg ned og "depper" for at vekta stiger forholdsvis raskt og at kroppen ikke akkurat blir slik den var.............men sånn er det bare!' Når en tenker på hva "belønninga" for dette strevet er så tenker jeg det overgår det meste jeg=)
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Og så er det mange som setter seg ned og TRØSTESPISER når de ser at kroppen forandrer seg. Eller så gir de bare f,for "de går jo opp allikevel"... Gjelder å spise fornuftig og ikke deppe fordi kiloene kommer. Det skjer,og masse forsvinner når vi føder.. Noen går jo ned 12kg når de har født,og det sier litt om hvor mye som vi bærer på som ikke er oss..
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Å noen går knapt nok opp i vekt under svangerskapet mens andre legger på seg kilosvis...............! Ingen svangerskap er like, så vi må bare holde ut med ekstra kilo og stive tær på grunn av vann=) Ønsker dere lykke til videre i svangerskapet.............går fort til vi er "i mål" nå=)
Brenda med 2 ute Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 5 kg hade jeg gått opp da, nå har jeg gått opp 7 kg og strekkmerkene har kommet=( Har 8 uker igjen så jeg lurer på hvor dette skal ende? Men blir det for ille så tar jeg og fjerner dem etter neste man. Om jeg er så heldig og får to barn da seff, jm tipset om massage tekniker man skal bruke etterpå når huden er slapp etter fødsel. Spørr deres, hørste lovende ut.
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 jeg har også gått opp 10-11 kg, men jeg syns ikke det er noe ille i det hele tatt, jeg er tross alt gravid og jeg føler meg faktisk ganske vakker med de ekstra kiloene=) Har samme termin som deg
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 26. juni 2007 #9 Skrevet 26. juni 2007 jeg har gått opp 9 kilo. Føler meg som en flodhest.. men vet at mye av det kun er baby og alt den trenger. Legen min sa da jeg startet at jeg burde spise normalt og håpe at jeg ikke gikk opp mer enn 12-15.. så jeg føler jeg fremdeles ligger innen for hva jeg kan greie å få av igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå