Gå til innhold

Stakkars lille gutten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen jeg kjenner skal til syden-de har 2 unger en gutt på 18mnd og en jente på 5mnd. Eldste gutten får IKKE være med, må være hjemme med farmoren,mens jenta skal være med. Det skal også sies at gutten er nesten mer hos farmoren enn hos faren og moren sin! Jeg hadde aldri greid å sette igjen et så lite hjerte! De sier at han er så liten så han skjønner ikke noe ut av d likevel. Så da skal de 3 til syden å kose seg i en uke,mens lille gutten må være hjemme hos farmoren sin hvor han er mye allerede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner vel ganske mye når de er 18 mnd!!

Om det er grunnen til at han ikke får være med, synes jeg den er veldig tynn...

Skrevet

Ja det syns jeg også! en familie er en familie.. hva når han blir eldre og de begynner å titte på familiebilder? De er helt merklige!

Skrevet

Så trist...må jo være kos å reise som en liten familie på ferie. Hvorfor fikk disse to barn egentlig??

Skrevet

Jeg var 7 år når mamma og pappa dro 2 uker til Kreta med lillebror.

Jeg har aldri hatt det morsommere enn når jeg fikk 2 uker hos bestemor som jeg kunne gjøre hva jeg ville, legge meg når jeg ville osv. Himmelske uker;)

Men på den annen side ville jeg vel tro at halve gleden med å ha barn er å ta dem med på nye store opplevelser og i den alderen er det jo virkelig mye å oppleve i den store vide verden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...