Gå til innhold

Årh! Drittsvigerforeldre!

mittlillebøllefrø&bøllefrøkna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er altså snupp snart 3,5 mnd, og de har set henne kun 3 ganger selvom de bor sånn ca 1 km ifra oss!! Kan du tenke!! Og en av gangene var barnedåpen!

Nå hører det til historien at vi ikke snakket noe særlig med de før hun ble født, pga ste-svigermor kjeftet oss ut og kalte oss navn. Alt dette pga penger sambo lånte av faren sin da han var 17 år og mora døde, og faren valgte heller å flytte inn til denne nye dama istedet for å ta seg av sin to morløse barn under 18 år (søstra var 14 da). (De var altså skilt før hun døde).

Men nå har vi liksom blitt "venner" igjen, men de gangene de har sett henne så er det VI som har tatt kontakt! Det skal jo ikke være sånn!! Jeg syns det er så synd for hun har to små onkler (sambos halvbrødre på 1,5 og 3,5) som hun ikke får blitt kjent med. Jeg vet at vi bare kan invitere de hit eller reise på besøk, men burde ikke han faren tatt litt initiativ selv for å treffe sitt eneste barnebarn??

Sambo sier de sikkert er kjemperedde for å gjøre noe feil igjen, sånn at vi aldri kommer til å ha no kontakt igjen! EVER! Men da kan de vel PRØVE litt vel?

What to do??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sambo din to små halv brødrer, synes jeg ærlig talt dere må svelge stoltheten og komme dere på besøk... Kanskje de sitter med samme følelsen av at dere ikke vil møte de... Ta dere en prat med de og bli kjent med familien på nytt!! Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...