Gå til innhold

"henger" dere med de minste babyene hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når de er vokne? tenker 2-3mnd? Føler liksom at jeg m¨å "underholde" han hele tiden, men han kan fint ligge alene en liten stund uten og grine også, men da føler jeg meg litt "dårlig mor" men de har vell godt av å ligge litt alene også vell? eller????

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hmmm...snulla fikk vel babygymmen sin da hun var 2 mnd, og da blei det til at hun kunne leke litt med den uten at jeg måtte aktivisere henne. Tenkte aldri at jeg var noen "dårlig mor" pga det...virka jo som hun hadde det bra!:-) Kan ikke skjønne at det er noe bra at barnet blir vant til å ha noen til å underholde seg 24/7.

Skrevet

min ligger for seg selv en del, gjort helt siden han kom til, under babygymmen sin.. eller rett å slett på tepper på gulvet.. han stortives med det, ofte han "sier" fra at nå er han lei fang.. han sier og fra når han er lei av å være alene, som regel rett før han skal sove litt igjen :) koser altså etter amming, og før dupp... han er to mnd på torsdag.. koser jo og masse mellom, kommer helt annpå hva humør mini er i :)

Skrevet

Kan jo ikke underholde de hele tiden, har to eldre barn, husarbeid osv å gjøre også.. Men tanken faller meg inn av og til, kjeder hun seg tro? Stakkars lita, ligger bare der på gulvet mens jeg holder på med mitt..

Tror likevel de bare har godt av det, kan bli slitsomt etterhvert hvis de skal ha mammas oppmerksomhet alle sine våkne timer :-)

Skrevet

Nei hjelpe meg, det har de nok bare godt av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...