nettie med 4 små Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Hvor gamle var de når dere slapp de ut alene? Vår hannkatt er ca 1/2 år og kastrert, han er ute men da har han bånd på seg. Katt i løpestreng:) Hørt at de bør være 8-10 man før de slippes ut alene for da er stedsansen ferdig utviklet, men han syns jo det å være ute er konge. Begynner å bli slitsomt å passe på dører og vinduer....
Mammapudding Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Min var ca 1/2 år da hun fikk være ute alene, var sammen med henne de første gangene å da gikk hun mellom beina mine hele tiden for det var litt skummelt:) Men hvis katten din synes det er supert å være ute så er det neppe noe problem å slippe han ut alene nå Mye å jakte på nå om sommern vet du;-)
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 hmm vår katt var vel 6-7 mnd. men det var kun fordi det var så mye snø utafor huset vi bodde i vinter, så stakkat katta hadde jo ikke komme seg noen plass uansett. La katta være ute du. Er jo bare godt for dem:)
nettie med 4 små Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2007 Blitt skikkelig hønemor allerde:) redd for at noe skal skje, men kan ikke være sikker om han er 1/2 eller 3 år.. Men skal bli deilig å slippe kattedoen inne....
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Variert fra ca 3 mnd til 5-6 mnd alt etter årstid. Men det viktigste er at den vet hvor maten er. Katter er utrolige til å finne hjem igjen og det gjør de når de er sultne. Nå siste gang vi flytta hadde katten bæsja og spydd så masse at jeg ikke orka ta den inn på badet og begynne å vaske så jeg slapp den bare rett ut av buret. Men den vet den hører hjemme der jeg er og den hørte meg hele dagen for vi drev jo å bar inn. Men jeg kunne vært uheldig så hadde den løpt hjem eller vekk.
nettie med 4 små Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2007 Takk for svar:) Han skal få lov å være ute uten bånd etterpå, men skal nok følge godt med hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå