Får 2 tette Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Har den siste tiden hatt litt svie og kløe bak. Ringte legen i dag og fikk anbefalt canesten. Er ikke det for sopp??? Jeg kan ikke se noe. Ikke er jeg rød eller har noen sår. Er det smart å bruke canesten da??? Har de siste dagene brukt A-krem, men vet ikke om det vil funke. Noen som har noen gode råd???
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Canesten er mot sopp, ja. Har ikke hørt at man skal bruke det andre steder enn underlivet, men det kan jo hende at man kan bruke det i baken også. Kløe i baken kan komme av hemorider, spekker pga hard avføring eller rett og slett fordi man er sår. Tror jeg hadde prøvd sinksalve (sånn som man bruker på babyer). Hvis ikke det virker, ville jeg tatt en tur til legen igjen... Har ikke hørt om soppinfeksjon i baken før...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Hei. Salven kan brukes foran og bak. Du kan også kjøpe den klassiske hemoridesavlen. Jeg har brukt begge og det hjelper selv om du er skeptisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå