Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Hva er erfaringsmessig den beste? En stor dyr Bregans, eller? Tenker at en liten søt rosa en ikke har plass til stort mer enn matboksen hennes lissom.... Skal begynne i aug er 19 mnd.
Fire i familien :-) Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Vi har en bergans på 12 liter el noe(2-4 år), og den passer kjempefint for å ha skifteklær oppi. Hun er 2 år nå... Blir ikke så mye plass til uteklær og sånt, men vi har bare hengt det vi ikke får plass til under lokket og stroppa det fast på vei til bhg.( Forstod du noe?) Varme klær ligger igjen i bhg. Regner med hun må ha større sekk når hun får større klær... Håper det var hjelp i svaret mitt:-)
mammantil2+1 Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Beckmann har noen fine bhg sekker. De er ikke rosa, men rød (hvis det er til jente) Synes de var litt fin så jeg tror det blir en slik en til høsten.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Har en helt allminelig sekk uten kjent merke. den er helt perfekt! Får plass til matboks, skift og bleier.
virra Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Jeg kjøpte sekk til stormen min i dyreparken. Stor nok til matpakke, litt bleier og skift, men liten nok til at han kunne bære den selv fra han var 1,5. Skift har jeg som regel i barnehagen, men trenger jeg mer tar jeg ett nett i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Vi har kjøpt en berganssekk vi. Den var hverken stor eller dyr. 2-3 hundre tror jeg vi ga for den. (man får helt sikkert billigere sekker, men syns ikke dette var noe ille jeg) Og den rommer 12 liter.
mammae:-) Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Vi har og bergans sin og er kjempefornøyde med den, hun bruker den ofte når vi er på turer og har sin egen niste i den.(stor stas) Den er veldig god og ha på ryggen i forhold til mange andre sekker.
Smellt P. Tjukka Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Hvor gammelt er barnet ? Vi har en liten søt sekk fra HM , med plass til matboks + litt småtteri ! Bleier og skift ligger i bhg, så det er ikke behov for å pakke sekken hver dag ! Rent skift og bleiepakkene tar jeg i en pose. De små skal vel ikke bære så masse heller ??? Villebrukt pengene på noe annet en en dyr sekk til frakt av matboks .
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 Har du sjekket med barnehagen om det er plass til klær der? I vår barnehage har kvart barn sin kurv på hylla, og der ligger det 2-3 fulle skift. På badet har dei kvar sin kurv til bleier og evt, kremer. Siden dei får mat i barnehagen, så har ikkje vi hatt bruk for sekk.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #10 Skrevet 28. juni 2007 Nå jobber jeg i bhg og har ei datter på 2. må virkelig anbefale at du kjøper en god sekk som f.eks.Bergans eller Beckmann( billigere og like bra som Bergans). Jeg betalte 450,- for Bergans og den har plass til matboks+drikke og et skift+++ Sekken blir ikke brukt bare til og fra bhg, men også når de skal på tur. Da er det greit med et skift i sekken også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå